Gå til innhold

kjøpe på ebay UK. Anbefalinger?


Anbefalte innlegg

Hei,

skal kjøpe pda på ebay. Har funnet noen som selger nye eller med garanti. Er helt ny med ebay, så undrer meg om noen vil dele erfaringer og opplysninger med meg. Er på jakt etter all informasjon som gjør at jeg kan få min pda tryggest hjem og uten noe betalingskrøll.

 

 

vet det med toll,moms og adapter. Derfor kjøper jeg slike som kan ordnes her hjemme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjøpt noen ting via ebay USA (tror ikke jeg har brukt UK enda), og de tipsene jeg kan gi deg er at generelt forhandlere med over 1000 kommentarer og hvor disse er på minimum 98% positive er rimelig trygge. Du er naturligvis aldri HELT trygg, men rimelig ja, spesielt hvis du ser på hva de som klager, klager på.

Videre så husk at en del av disse nye produktene er "refurbished". Dette vil si at de er produkter som har vært defekte og så kommet reparert tilbake fra fabrikk, dermed les NØYE hva som følger med av ekstrautstyr. Generelt les veldig nøye selve teksten for gjenstanden, en god utbyder burde kunne svare på de aller fleste spørsmål i selve teksten.

 

Ellers lykke til.. :)

 

Cobos

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...