Gå til innhold

info om Hyundai 32" LCD-TV HLT-3270


Anbefalte innlegg

hesann, nå har det seg slik at pappa har tenkt og gå til annskaffelse av en LCD tv.

 

egentlig så skulle han bestille høytalerene og lyd kortet jeg skal ha nå i kveld.

men da jeg kom hjem klokka 11 så satt han enda og kikka på komplett, han ville ha en ny TV. så fant han DENNE som han syntes virka ok men han var blodig irritert over at han ikke fant noen opplysninger om den.er det noen her som har den tv`en eller som har noen faktaoplysninger eler noe og dele?

 

Hyundai 32" LCD-TV HLT-3270

 

ting som jeg må vite:

*antall kontakter og hvilke typer kontakter

*grense snitt for PC

*minne på tekst TV

*Pixelsvartid

 

 

noen som har noe å komme med? hadde vært veldig greit fordi ejg får ikke bestilt det jeg sakl ha før han har funnet ut av hvilken tv han skal ha.

 

på forrhond takk til dere som svarer :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hesann, nå har det seg slik at pappa har tenkt og gå til annskaffelse av en LCD tv.

 

egentlig så skulle han bestille høytalerene og lyd kortet jeg skal ha nå i kveld.

men da jeg kom hjem klokka 11 så satt han enda og kikka på komplett, han ville ha en ny TV. så fant han DENNE som han syntes virka ok men han var blodig irritert over at han ikke fant noen opplysninger om den.er det noen her som har den tv`en eller som har noen faktaoplysninger eler noe og dele?

 

Hyundai 32" LCD-TV HLT-3270

 

ting som jeg må vite:

*antall kontakter og hvilke typer kontakter

*grense snitt for PC

*minne på tekst TV

*Pixelsvartid

 

 

noen som har noe å komme med? hadde vært veldig greit fordi ejg får ikke bestilt det jeg sakl ha før han har funnet ut av hvilken tv han skal ha.

 

på forrhond takk til dere som svarer :D

Fikk denne TV`en igår. Kjøpte den på komplett for 8 tusen. (Ukens tilbud) Den skal være klar for HDTV.

 

Den har disse inngangene.

 

1 x DVI-Digital

1 x VGA-inndata

1 x komponentvideoinngang

1 x kompositt video/lyd-inngang

1 x S-Video-inngang

2 x SCART

1 Antenne inngang.

 

Tekst tv minnet er på 126 sider. Godt nok til mitt bruk.

 

Menyen er ikke på norsk, men de fleste kan vel engelsk så det er ikke noe problem. Du kan velge mellom disse skjerm modusene når du ser på tvèn 4:3, Zoom, Panorama, 16:9. Jeg har kun prøvd den på analog kabel tv og er veldig fornøyd med bildekvaliteten. Behagelig bilde i forhold til min gamle 32" Crt TV på 75 kg. Har også prøvd den med xbox og dvd(scart). Spesielt fornøyd med xbox. Skal prøve med xbox component når jeg får kabelen.

 

Min bærbare PC har jeg koblet via VGA. I tillegg har jeg trådløst tastatur og mus. Surfer på internett fra godstolen i stua via mitt trådløse nettverk. Er også her fornøyd med kvaliteten på bildet. (Kjempebra å vise digitale bilder)

 

Annet: bilde i bilde funksjon(kun 1 tuner). Du kan velge mellom stort og lite bilde eller dele skjemen i 2. Multi PIP(kun stillbilder)

 

Byggekvalitet: TV`en, stativet og fjernkontrollen er bygd i Plast. Det er mulighet å henge tv`en på veggen vis du kjøper veggfeste.

 

Konklusjon: Er det noen som har sett en bedre LCD TV til 8 tusen?

Endret av superrune
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...