Gå til innhold

WoW og samboerskap!


Anbefalte innlegg

Nå har jeg spillt i snart 2 måneder, kanskje en time eller to for dagen midt i uka og litt mere i helgene, og nå begynner samboer'n å prate om at de KANSKJE begynner å bli litt for mye. Kjent? Prøver å forklare litt om ditt og datt, men ikke mye forståelse å få! :p

 

Noen som kjenner seg igjen, eller har dere andre der ute noen tålmodige, forståelsesfulle samboere??

 

Man blir litt hekta får'n si... :D

 

Synspunkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har heldigvis en forståelsesfull jente jeg :) Allikevel, det har kommet en del kommentarer, må innrømme det. Men så lenge en tar seg tid til henne utenom wow-spillinga så burde det gå greit (ihvertfall ser det bra ut :p)

 

Hu mi kaller seg faktisk wow-enke og holder lag med venninner i samme situasjon. Tror de baksnakker oss i smug!

Lenke til kommentar

Satt _litt_ for mye akkurat da det kom ut, fikk høre hele tiden gnaging om ditt og datt... Endte med at jeg plasserte henne foran skjermen en dag jeg skulle på jobb, det var kanskje ikke så lurt for etter det ble det krangling om hvem som skulle spille WoW... Visa endte med at jeg kjøpte en PC til henne også, så nå tar vi quests sammen og har det faktisk veldig gøy. Det er artig at dette spillet ikke bare appelerer til menn/gutter. :yes:

Lenke til kommentar

Kjenner meg veldig igjen.

 

Kona er "on my case" konstant om spillingen.

 

Har laget char til henne, og plantet henne foran skjermen, ikke noe interesse. :(

 

Men, hun skjønner faktisk at jeg fra tid til annen vil i Molten core, og at det tar lang tid.

(etter grundige forklaringer om hva MC er for noe)

 

Avtaler er en fin ting. Jeg avtaler med henne når jeg skal spille, så kan hun gjøre noe annet.

 

Edit: Har kjøpt pc (bygget) til henne, og skal forsøke som nevnt over å queste med henne. Kanskje det får opp interessen

 

V ;)

Endret av vetle
Lenke til kommentar

...for å sitte og glo på TV sammen er jævlig mye bedre enn å spille WoW....

 

Synd at det er så utbredt syn at å spille PC spill er en uting. Det er jo langt mere hjernedødt å glo på kope-kassa på stua. Etter min mening er pc-spilling i mange tilfeller like givende som å lese gode bøker, se en god film osv.

 

Bare det ikke går ut over andre ting (rusle tur, gå ut og sosialisere, besøke venner etc) så bør de ikke klage synes nå jeg.

 

(fyllesyk...uff... :cry: )

Lenke til kommentar

Hm... kjenner igjen situasjonen, gitt :blush:

Jeg spiller selv 2 - 4 timer hver dag, og hovedargumentet for "tidsdeling" er nettopp at tiden "inne i" WoW er mer utfordrene enn samme tid foran kopekassa.

Jeg har lansert ideen om at vi kan godt gjøre noe mer interessant, men da skal det ikke være TV-titting.

Så da får jeg spille WoW... :roll:

 

Har ikke HELT maktet å få opp interessen hos min "bedre halvdel", men det er kanskje like greit....

Lenke til kommentar

Dette har til nå ikke vært et diskusjonstema hjemme, da jeg flyttet i april, og hun flyttet etter først nå i august; Men det samme temaet gjaldt jo da jeg tidligere spilte Anarchy Online.

 

Endte vel stort sett alltid med at jeg spilte konstant da hun var på jobb, vi jobber begge skift og er stort sett uheldig med turnus kontra hverandre.

 

I starten var det lite forståelse for raids osv, men tok ikke lange tiden + en liten "demonstrasjon" i hva ting gikk ut på så gikk det helt fint. Hvis hun var hjemme så var lengre raids ikke aktuelt for min del egentlig, vi får se hvordan det blir med Molten Core-raids da jeg får 5mbit linje i den nye leiligheten om en uke ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...