Gå til innhold

BHWHORE, medlemmer søkes


Anbefalte innlegg

noen som blir med på et black hawk squad? trenger en dyktig pilot (jeg kan alltids fly, men er vel ikke mer enn middelmådig), 3 mekanikere som vil ha noen lettjente poeng og 2 medics bak hver minigun, piloten bør vel også være medic og squad leader.

 

Vi har hørt alle negative meninger om black hawk horing før så det trenger jeg ikke i denne tråden.

 

spiller på catch-gamer.no #8 se etter BHWHORE squad :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som blir med på et black hawk squad? trenger en dyktig pilot (jeg kan alltids fly, men er vel ikke mer enn middelmådig), 3 mekanikere som vil ha noen lettjente poeng og 2 medics bak hver minigun, piloten bør vel også være medic og squad leader.

 

Vi har hørt alle negative meninger om black hawk horing før så det trenger jeg ikke i denne tråden.

 

spiller på catch-gamer.no #8 se etter BHWHORE squad :D

1 stk support kunne vel heller ikke vært så ille, slik at "ammoen" til skiftenøkkelen fylles opp raskere

Lenke til kommentar
Jeg er sykt god i heli om gunnerne også er ganske gode til og sikte ;)

Og jeg er en flink mekaniker. :p

 

EDIT: Jeg har fått fullversjonsspillet i hende nå, så jeg logger nå på den serveren du horer på, eggi. Nicket mitt er Acceptus. Klokken er 17.19.

Endret av Ole Johan
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...