Gå til innhold

VG og lydreklamer


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg blir så j... forbannet når jeg stille og fredelig sent en fredags senkveld surfer innom VG for å sjekke nyhetene før jeg legger meg. Vel uvitende om at høytalerene mine er nesten på halv guffe.. Blar meg nedover - og plutselig setter en lyannonse i gang så halve blokken må ha våknet..

 

Hva synes dere om disse annonsene? Bokikotter snart VG jeg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg holdt på å få hjerteattak her om dagen. Jeg satte meg ved pc-en, uvitende om at høyttalerne stod meget høyt på. Det var en stille kveld. Så kom jeg inn på søpleavisa VGs nettsted og plutselig hørte jeg "HEI!" med 100dB styrke fra en ynkelig FrP-reklame som jeg dessverre holdt pila over. Aj aj aj. Det kommer til å bli søksmål av dette, for noen sarte sjeler kommer til å dø av skrekk.

Endret av cun
Lenke til kommentar

Har ikke vært plaget med det før, men nå i det siste har volumet på disse reklamene vært langt høyere enn normalt. En gang satt jeg om morran og da plutselig startet en rolling stones reklame og jeg skvatt så jeg nesten datt ut av stolen hehhe :p

 

Men jeg synes de kunne ha fjernet disse, hvertfall lydene, er sikkert mange flere enn oss som ikke er lite orienterte med PC som ikke har snøring på hvordan de skal få fjernet dette problemet.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke Flashmute til å stoppe noen lydreklamer. Har den installert og aktiv i tray, men de popper da like godt fram fordet. Har siste versjon av Macromedia Flash også (som det står i installern er nødvendig). Og så det er sagt, den har null konfigureringsmuligheter, bare About og Exit på rightclick. Hmm.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...