Gå til innhold

Hvor queste i lvl 41?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Badlands har jeg grindet i fra lvl40 eller så. Har et par blobs igjen til lvl49, og jeg antar jeg blir der til lvl50. Er shadowpriest med blacksmithing og mining som prof, så området er perfekt.

 

Start med lesser rock elementals og crag coyotes, og jobb deg så oppover til ogres og enraged rock elementals. Har grindet ogres siden lvl45, og jeg kommer ut fra enhver 1vs1-kamp med ca. 95% hp og mana + 200-250xp.

Lenke til kommentar

Jepp, Badlands er utrolig kjekt. På levelen din var jeg fortsatt i STV, men du kan grinde scalding whelps helt øst på kartet, i den ravinen. De har utrolig god droprate for grønne/blå og til dels lilla items, dropper mye vendor trash som du får bittelitt for og har en 0,6% sjanse til å droppe en dragepet som selger for massevis.

 

Å heale i Uldaman på level 41 er for øvrig ikke en god idé :) 44+ for alle i gruppa anbefales.

Lenke til kommentar
Jepp, Badlands er utrolig kjekt. På levelen din var jeg fortsatt i STV, men du kan grinde scalding whelps helt øst på kartet, i den ravinen. De har utrolig god droprate for grønne/blå og til dels lilla items, dropper mye vendor trash som du får bittelitt for og har en 0,6% sjanse til å droppe en dragepet som selger for massevis.

 

Å heale i Uldaman på level 41 er for øvrig ikke en god idé :) 44+ for alle i gruppa anbefales.

Eller bare skippe Uldaman, ett jævla høl, det er det, det er :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...