Gå til innhold

Hvilken Creative Flash spiller?


Anbefalte innlegg

For et par måneder siden mistet jeg min Creative MuVo TX FM 512 Mb. Den var super å jogge med ettersom den kom med et hylster man kunne binde rundt armen. På den måten kunne man løpe uten å ha en dings hengendes og slengendes rundt halsen. Nå skal jeg kjøpe meg ny men jeg vet ikke om jeg skal kjøpe meg denne modellen om igjen eller om jeg skal gå for en annen modell.

 

Ulempene med Creative MuVo TX FM 512 Mb var at dekselet på batteriet datt av. Var dårlig kvalitet på akkurat dette. En annen ting som er viktig er at den kan brukes som stick til annen data også.

 

Har sett på Creative Creative Zen Nano Plus 1 GB. Den har jo større plass. Er dette et bedre valg enn Creative MuVo TX FM 512? Hvordan har den løst jogge-tingen? Er det samme løsningen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte lik den spilleren du mistet til "min bedre halvdel". Den var helt grei. Hadde festemekanismen som du sier. Jeg ville også ha noe lignende og kjøpte Creative MuVo TX se (uten radio) Denne derimot hadde ikke festemekanismen, kun halsstropp, ellers lik. I og med at jeg jogger en del, så tenkte jeg fillern dette var dumt. Det går jo ann å ha den under løpetrøya og da sitter den "nesten" helt i ro, men du må jo da ta den opp hver gang du skal skifte sang.

Lenke til kommentar

Sikkert greit det hvis du har ei trang bukse. Men det er faktisk veldig distraherende å ha en ting hoppende opp og ned i en løs bukselomme. Og hva hvis lomma ikke ha glidlås? Og den detter ut. Nei har funnet ut at den må ha noe slags sikring.

 

Derfor tror jeg at jeg går for Creative MuVo V200 1GB Denne har de inne og den har 1GB pluss at det står oppført med armbind og klipp. Har dere noen erfaringer med denne. Vil jeg gjøre et godt kjøp?

Endret av Ozzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...