Gå til innhold

Hvilke forandringer vil dere ha i BF2?


Anbefalte innlegg

Jeg har iallefall to ting over hva jeg vil se annerledes i BF2.

 

1 - Hoppestokksoldatene. Jeg er evindelig lei av denne typen.. Sloss på bakken som menn damnit! ikke kaniner! Forslag til forandring, når du hopper kan du ikke skyte. (Mer realistisk, har aldri sett soldater som hopper rundt fienden i dokumentarene på discovery)

 

2 - 203 og AntiTanken. Sett inn en timer på disse så de må ha en viss avstand og ikke kan brukes som nærkampvåpen. (Også mer realistisk, de fungerer ikke på pointblank i real life)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har iallefall to ting over hva jeg vil se annerledes i BF2.

 

1 - Hoppestokksoldatene. Jeg er evindelig lei av denne typen.. Sloss på bakken som menn damnit! ikke kaniner! Forslag til forandring, når du hopper kan du ikke skyte. (Mer realistisk, har aldri sett soldater som hopper rundt fienden i dokumentarene på discovery)

 

2 - 203 og AntiTanken. Sett inn en timer på disse så de må ha en viss avstand og ikke kan brukes som nærkampvåpen. (Også mer realistisk, de fungerer ikke på pointblank i real life)

Finnes en del tråder om dette før også

Lenke til kommentar

Fjern muligheten til å ta flagg fra lufta, choppers og fly må lande før de kan repareres, forandre hvordan teamkill straffes(slik det er nå brukes teamkill punish bland annet til å fjerne konkurrerende chopper/fly piloter på samme lag(lene seg mot chopper/dø/straffe pilot/få han kicket/ta chopper...). Få mere poeng hvis du følger kommandoene fra commander opg teamleader.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sett problemet med de som hopper. Har dere prøvd å hoppe og skyte selv? Det går ikke an å treffe NOE.

 

Og anti tank i nærkamp? Skal det være en morsomhet? Det er ikke noe som er lettere å dodge. Et lite hopp + strafe så lever du og det tar lang tid å reloade, ellers må anti tankeren opp med mp5en som ikke er videre mandig. Selv spiller jeg kun anti tank og koser meg stort med å spille public da folk ikke aner hva du skal gjøre mot anti tank. Siste du må gjøre er å legge deg ned. Løp og hopp når inpact kommer.

Og btw. hvorfor skulle ikke dette virke irl? Eneste jeg kan tenke meg er at raketten ikke vil sprenge, og kanskje at den har større radius så begge ville daua, men det kan de hvertfall ikke endre på.

 

Gameplay messig er jeg ganske fornøyd med spillet, men begynner å bli lei mapsene og at det bare er en game mode. Kanskje en infantry deathmatch, en domination, og assult (type UT) kunne vært en ide.

 

Ellers bør de fikse meny systemet. HVORFOR I SVARTE HELVETE SKAL EN LITEN MENY BEGYNNE Å LOADE!? OMFG! Det gjør den selv om ekle filmen i bakgrunnen er fjernet. Trykker gjerne esc midt i gamet av refleks og blir kastet ut i menyen 5 sek senrere som tar 5 sek til for å komme seg ut av.

 

Den VIKTIGSTE tingen jeg savner er en måte å kommunisere med andre players\venner i menyen før man starter game. Hvor vanskelig kan det være?

 

Annen ting de bør adde er favorite servers. Og fiske bugs med filtrering av servere. (12 åringer kan lage bedre filtre som viker!)

 

Edit: Ang team punish så håper jeg ikke de lager noe tullete som går ut over teamet. Sånn det er nå synes jeg er den beste løsningen. Man mister masse poenge (4-6ish?), men du tar ikke hevn ved å drepe eller noe. Hver gang noen team killer ville altså to på laget dø, da hadde det gått til helvete. Når du legger ut miner og team kjører på dem så er det såklart deres feil, men er ikke så mye man kan gjøre med det. Kan ikke ta vekk muligheten for å punishe heller. Da hadde det blitt mass mine teamkilling.

 

edit2: Kom på en gameplay ting jeg kunne tenkt meg endret. Å kunne se ally team skriften med en gang du sikter på noe. Jeg spiller som sagt anti tank og vs. tanker, biler, hellikopter så har jeg ikke tid til å se hva farge navnet som popper opp er. Dette gjelder mest når ting er langt vekke. Heldigvis kan jeg styre raketten unna når jeg ser det, men plagsomt likevel.

Endret av zappy
Lenke til kommentar
Jeg savner mer kick når bruk av full auto, noe ala slik det er på CoD. Fullstendig urealistisk som det er nå. Ville bli litt av et prosjekt å venne seg til, men tror det likevel ville bli bedre.

hva mener du nå? full auto på våpna???

Han mener at han vil ha litt mer rekyl når du skyter i automatmodus. Må si meg enig. Nå bruker jeg kanskje 0.5% av kraften jeg legger på musa til å holde nede rekylen.

 

Edit: Rimelig enig i siste forslaget ditt Zappy, men jeg synes også at man kan fjerne nametagen helt på fienden. Leter man etter en sniper så ser man bare i riktig retning i noen sekunder, POP, der er han, klar for å bli skutt selv.

Endret av kenneth11
Lenke til kommentar
Jeg savner mer kick når bruk av full auto, noe ala slik det er på CoD. Fullstendig urealistisk som det er nå. Ville bli litt av et prosjekt å venne seg til, men tror det likevel ville bli bedre.

hva mener du nå? full auto på våpna???

Han mener at han vil ha litt mer rekyl når du skyter i automatmodus. Må si meg enig. Nå bruker jeg kanskje 0.5% av kraften jeg legger på musa til å holde nede rekylen.

 

Edit: Rimelig enig i siste forslaget ditt Zappy, men jeg synes også at man kan fjerne nametagen helt på fienden. Leter man etter en sniper så ser man bare i riktig retning i noen sekunder, POP, der er han, klar for å bli skutt selv.

Rekyl var ordet. Takk Kenneth11.

Lenke til kommentar
Jeg savner mer kick når bruk av full auto, noe ala slik det er på CoD. Fullstendig urealistisk som det er nå. Ville bli litt av et prosjekt å venne seg til, men tror det likevel ville bli bedre.

hva mener du nå? full auto på våpna???

Han mener at han vil ha litt mer rekyl når du skyter i automatmodus. Må si meg enig. Nå bruker jeg kanskje 0.5% av kraften jeg legger på musa til å holde nede rekylen.

 

Edit: Rimelig enig i siste forslaget ditt Zappy, men jeg synes også at man kan fjerne nametagen helt på fienden. Leter man etter en sniper så ser man bare i riktig retning i noen sekunder, POP, der er han, klar for å bli skutt selv.

Rekyl var ordet. Takk Kenneth11.

skjønner ;) hadde vært mye mer realistisk da ;)

Lenke til kommentar

En ting som jeg ble virkelig frustert over var det at man måtte ha en account for å spille på nett!

Og det er ofte de slutter å funke hos meg, holder på min fjerde account nå.

 

Annen ting er at det skulle gått mer smooth i menyene, og connecte servere og at man kan legge til favorites.

 

Og fiks bugs i spillet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...