Gå til innhold

Alt liv på jorden dør ut, hva skjer da?


Anbefalte innlegg

Det er bare et spørsmål om tid før en komet treffer jorden og utrydder alt liv. er også en stor sjanse for at ozonlaget osv forsvinner og jorden forblir en ubeboelig planet. la oss også si at det finnes inget liv noen steder i verdensrommet. hva skjer da?, game over?. alt som eksisterer er bare en haug med planeter kalde, tomme, flyter rundt. ingen kan se de. ingenting eksisterer. finnes ingen tilværelse. meningen med alt er borte. BLIR GAL AV Å SE DET FOR MEG!!!. måtte bare dele denne tanken med dere. se for dere planentene sveve rundt. ingen kan se de, for ingen eksiterer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var jo faktisk en filosof/vitenskapsmann som sa at ingenting finnes om det ikke finnes noen observatører som kan se det. Husker ikke hvem det var (ex.phil er fortrengt :D) men det var kanskje Niels Bohr. Og sånn ellers prøver jeg å ikke tenke på slike ting, bl.a. det trådstarter nevnte og "hva var FØR big bang, enn før det da..." osv. Som trådstarter sier blir man gal av å tenke for mye på det.

Lenke til kommentar
Hvorfor varmt om dagen, kaldt om natten? Vil ikke støvet gjøre kald det kaldt både dag og natt?

Ser du for deg en atomvinter?

 

Jeg er ingen ekspert, men uten vegetasjon så ser jeg for meg at atmosfæren blir svakere og at det generelt blir mindre som holder temperaturen jevn. Men jeg vet ikke....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...