Jump to content
Sign in to follow this  
anon12234

Alt liv på jorden dør ut, hva skjer da?

Recommended Posts

Det er bare et spørsmål om tid før en komet treffer jorden og utrydder alt liv. er også en stor sjanse for at ozonlaget osv forsvinner og jorden forblir en ubeboelig planet. la oss også si at det finnes inget liv noen steder i verdensrommet. hva skjer da?, game over?. alt som eksisterer er bare en haug med planeter kalde, tomme, flyter rundt. ingen kan se de. ingenting eksisterer. finnes ingen tilværelse. meningen med alt er borte. BLIR GAL AV Å SE DET FOR MEG!!!. måtte bare dele denne tanken med dere. se for dere planentene sveve rundt. ingen kan se de, for ingen eksiterer.

Det er en god stund til Jorda blir en ubeboelig planet hvis man tenker realistisk. Om ozonlaget skulle forsvinne helt så betyr ikke det Game Over for livet på jorda.

don't worry, be happy.. det er jo så mange andre planeter ute i verdensrommet att en av dem burde det være litt liv på.. og att en komet har tatt livet av en del har jo skjedd før, så jeg tror nok ikke en komet vil gjøre slutt på livet her

Det var jo faktisk en filosof/vitenskapsmann som sa at ingenting finnes om det ikke finnes noen observatører som kan se det. Husker ikke hvem det var (ex.phil er fortrengt :D) men det var kanskje Niels Bohr. Og sånn ellers prøver jeg å ikke tenke på slike ting, bl.a. det trådstarter nevnte og "hva var FØR big bang, enn før det da..." osv. Som trådstarter sier blir man gal av å tenke for mye på det.

Tror kansje det var bohr ja. Store diskusjonen mellom han og einstein?

Mot sånne ting tror jeg det beste hadde vært en selvforsynt utenomjordisk koloni (mars eller .no)

Er det så vanskelig å se for seg planeter i et univers, uten at 0,000000001% av universet er bebodd, mens i dag så er det bebodd der?

hva skjer da?

Ingenting skjer. :fun:

Joda... Vind, støv, varmt om dagen, kaldt om natten, cind og vær, vulkanutbrudd, jordskjelv ... masse action. :fun:

Man ringer Bruce Willis, så ordner nok han opp skal du se. Don't worry.

Evt. Chuck Norris.

Edited by Bitex

Hvorfor varmt om dagen, kaldt om natten? Vil ikke støvet gjøre kald det kaldt både dag og natt?

Ser du for deg en atomvinter?

Jeg er ingen ekspert, men uten vegetasjon så ser jeg for meg at atmosfæren blir svakere og at det generelt blir mindre som holder temperaturen jevn. Men jeg vet ikke....

Syns ikke det er noe å freake ut for. Er det uunngåelig, så kan vi ikke gjøre noe med det, og derfor, hvorfor bry seg. Lev de dagene du kan, og sier det SPLATT en dag, ta det som en mann.

(steike det rimte jo)