Gå til innhold

Qwix for Linix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Qwix lets you do a variety of tasks VERY easily, and right from your PC. Have a bunch of ISO's sitting on your PC that you need to load onto your XBOX? Open up Qwix and use the ISO batch upload tool. Just tell it where your ISOs are, and where you want them to be on the XBOX, and then let it fire. It will automagically extract the ISO's out into properly named folders in your games directory. It pulls the game name from the ISO, and even let's you change it if that isn't what you want it to be called in the games menu.

Ok, that's fine and all, but what else can it do? Well, along that same path, it also creates ISOs for you. You select a game from your XBOX that you want to create an ISO from

Dette høres jo ut som en jobb for bash og mkisofs

Lenke til kommentar

Dette høres jo ut som en jobb for bash og mkisofs

Problemet er at xbe-filene (aka exe-filer) må patches, og det kan ikke mkisofs gjøre. Uansett så tror jeg dette kan gjøres som et eget steg, for det qwix gjør er ikke noe annet enn å logge seg på xboxen via ftp og kopiere filene direkte fra "d:"...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...