Gå til innhold

Filkomprimerings program ?


c-h-r-i-s

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har en IMG-fil som jeg skal brenne over til en 4,7 gb DVD brenne cd... problemet er at denne IMG-file er littegran for stor så det går ikke og ta med hele..

 

Kan noen hjelpe meg med et program jeg kan bruke for og få komprimert denne litt ned slik at alt går på en plate?

 

Og det er om det er noen nedlastinger på nettet jeg kan bruke for og få lastet ned et slikt program lovelig, enten om det kun er for en prøvetid eller permanent!

Jeg vil bare få ordnet denne IMG-fila...

 

Hadde satt rpis på rask tilbakemelding her! :)

 

:D

Endret av c-h-r-i-s
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er en New Zealand film, som jeg selv har filmet og satt sammen, så dette er fult lovelig materiale og jobbe med...

 

Valgte of formatere den til en img fil, dersom dette er lettere og brenne ut for og få bra kvalitet.. jeg prøvde og brenne den med programmet DVD Decrypter

 

Fila ligger på litt under 4,7 gb står det når jeg ser på den i mappa.. men når jeg skal brenne, får jeg beskjed om at størrelsen er 4,79 og blir derfor litt for stor for brenning, men om jeg ville fortsette... jeg fortsatte, men det endte opp med at det ble problemer og hakking under avspilling, noe som var veldig plagsomt...

Endret av c-h-r-i-s
Lenke til kommentar

Godt mulig det kunne hjulpet, ja, hvis jeg ikke får fikset dette med et lags kjøper jeg dual layer... jeg bare tenkte at hvis det var en mulighet for og få det fikset uten og måtte gjøre det... men dual går fint... så hvis ingen har noen komprimeringsprogram ender det vel opp med at jeg kjøper det....

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...