Gå til innhold

Hvorfor har ikke flyene i BF2 Sonic Boom


Anbefalte innlegg

Jeg liker å fly i BF2 (selv om det jeg kanskje er best til er å skremme vettet av infantrister ved å fly 2 meter over bakken hele tida) men det er ting jeg har begynt å gruble på. Nå nettopp var det noe på Discovery om såkalt Sonic Boom, den øredøvende lyden som blir lagd når fly bryter lydmuren. Og jeg lurer: Burde ikke flyene i BF2 ha dette også, siden de bryter lydmuren? Kanskje sånn at alle innenfor en viss radius når det skjedde får shellshock

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet det at for å bryte lydmuren må du over lydens hastighet?

Tror du at flyene i BF2 klarer fly i lydens hastighet? Da hadde du nemlig ikke hatt særlig anledning å delta i selve map fighten.. (return to your post or you will be punished!)

Flyene i bf2 er regulert på hastigheten for å forbedre spillbarheten..

I en realismemod, skulle jeg gjerne sett hvordan de løste det problemet der realistisk... 50 kilometer store maps du kan fly på? :p Eller små propellfly?

Lenke til kommentar

Er ikke lydmuren på rundt 1200km/t (mach1)? Jeg har spilt masse bf2 med fly og har prøvd utallige ganer å få super fart....jeg har vært oppe i 1500km/t men hørte ingen boom. Var litt skuffende ettersom jeg har hørt så mye om lyden fra et fly som bryter lydmuren. Er det ikke en av grunnene til at det er bare concorde som flyr "supersonic"

Lenke til kommentar

jeg klarte faktisk 1800km/t i en kamp, fløy ganske høyt og så tok jeg en loop fordi det lå en på halen min. mene jeg brukte afterburner også, så da jeg var ca 270grader rundt så fikk jeg en helvets fart og alt begynnte å riste seriøst mye, helt til jeg kræsja :p

 

dog ikkno sonic boom :(

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
60mph=100km/t.

Pilotene ville ikke ha hørt noe smell! Men det bør alle andre soldater på banen. Uansett så føles det ikke som om du flyr rundt mach 1 når du flyr i topp speed med flyene.

Alle soldater innenfor en viss avstand, for da ville jo det være enkleste jobben som eksisterte å bare lage sonic boom, for hvis man hører det, får man gjerne shellshock.

 

Edit: Leif

Endret av kenneth11
Lenke til kommentar

"Hvorfor har ikke flyene i BF2 Sonic Boom?"

 

-enkelt svar? fordi det er en unødvendig detalje.

 

mer utfyldene: Tja, hvis man skulle blitt shellshocka/døv av sonic boom fra fly, så burde egentlig alle spille BF2 med lyden på mute uansett på grunn av den omtrent konstante skytinga i nærheten av deg.... Og du burde bare høre en pipelyd resten av omgangen/respawn hver gang du er i nærheten av ett artillerinedslag o.s.v... Ett fly sitt sonic boom blir nødvendigvis raskere på grunn av at det er større enn en kule, men erlig talt...BF2 er ikke så realistisk at man trenger noe sonic boom effekt..den eneste som det kunne være gøy å høre sonic boom for er piloten i det akutelle flyet. Han kan pr definisjon aldri høre det uansett, so who gives a flying rats ass?

 

Hvis man skal klage på mangel på realisme, la oss begynne med de litt mer gameplay rettede, som hvorfor en Blackhawk tåler mer AT raketter enn en tanks...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...