Gå til innhold

Skal kjøpe meg 6600gt


Klekkus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var et asus, 6600gt kort til 1000kr

 

Gå på demovare og titt

Asus VGA-Card GeForce 6600GT 128MB PCI-E DVI-I TV-Out Retail, KUN KORT 1095,-?

 

Det er helt sikkert bra det. Du vil nok ikke angre. Men jeg ville heller valgt et kort med VIVO(Video In/Video Out), som er som et TV-kort uten tuner.

Lenke til kommentar

Enig med fikkan, Vivo trenger man sjeldent men kult å ha :) Anbefaler dette for stillhet, kjøpte et selv for 2 dager siden: http://www.mamoz.no/produkt/GV%2DNX66T128V...00GT_PCI-E.html

Selvfølgelig har det blitt 4 bokser øl billigere siden jeg kjøpte, 2 dager ha! Men iaffall, passiv kjøling, VIVO og bundle med PowerDVD, PowerDirector og 2 spill; Thief og Joint Operations. Står ikke på siden til Mamoz at det er vivo men det var ihvertfall det på mitt og det heter 128VP.

 

Edit: var så dårlig bilde av kortet hos Gigabyte, kjølern er svær, bør sees, her er flere bilder: http://www.tomshardware.se/graphic/2005041...ce_6600-17.html

gigab-card4.jpg

Endret av th-3
Lenke til kommentar

E det trøndersk der i signaturen din? Mamoz har kortet på lager i Trondheim, porto spart er porto tjent :)

 

Det "vant" testen på Tomshardware sverige

Kortet är väldigt snabbt tack vare dess snabba minnesmoduler och högre minnesfrekvens samt helt tyst tack vare dess passiva kylning. Utrustningen, med video in och ut, HDTV-utgång och den fina spelbundeln var också ett stort plus
Lenke til kommentar
E det trøndersk der i signaturen din? Mamoz har kortet på lager i Trondheim, porto spart er porto tjent :)

 

Det "vant" testen på Tomshardware sverige

Kortet är väldigt snabbt tack vare dess snabba minnesmoduler och högre minnesfrekvens samt helt tyst tack vare dess passiva kylning. Utrustningen, med video in och ut, HDTV-utgång och den fina spelbundeln var också ett stort plus

Nei nordnorsk, æ kjem fra bodø. Tar du mæ før å va trønder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...