Gå til innhold

Gaming/Overklokking maskin til ca 6500 !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

cas3 er jo ikke så veldig mye å skryte av, mene om man må spare så må man spare. mene jeg ville prøvd å få en annen ram.

 

denne f.eks: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308282&cks=PRL

 

på det hk der så ser jeg ingen problemer med å oppnå 250mhz overklokk. bare husk å sett en vifte til å blåse litt luft direkte på rammen, da den blir veldig varm på høy (3+) volt, noe som den rammen der trenger

 

her har overkloking testa den rammen: http://overklokking.no/art.php?artikkelid=17003

 

ellers så ser oppsettet ditt bra ut. skulle tro en 400watt psu av det merket du valgte holder lenge selv med overklokking. mest fordi s939 cpuene trenger ikke så mye volt for å klokke bra, min 3200+ kjører 2400mhz på stock volt, og det er ikke uvanlig

Lenke til kommentar
Viktig å ha en god strømforsyning når du klokker, er liksom ikke bare 260watt på hele systemet lengre du øker det ganske mye når du klokker så da blir en 450watt, ganske liten.. etter hvert.

ja det er viktig med en god strømforskyning når du skal klokke, MEN, jeg har sett flere her på forumet som har veldig kraftige systemer hardt overklokka på bare 400watt psuer, så jeg tror og mener fremdeles at en god psu på 400-450 watt holder så lenge du ikke skal kjøre SLI.

 

nå husker jeg ikke hvem det var som jeg så som kjørte et godt klokka system på en 400watter, mene jeg skal poste link om jeg finner han igjen

 

til trådstarter: kjøp den northqen du har finni, og 1 bh-5 brikke. så sparer du opp nok kr til en 512 brikke til. da får du et godt system :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja begynner og haste nå med tanke på at ukens tilbud går ut snart...

Blir nok NorthQ 400watt

3000+ Venice

DFI NF4 ultra som eg skal modde til SLI

Kanskje Vapochil micro vist eg kjøper hos SHG

POV 7800gt fra netshop

og enten ein ny BH-5 brikke eller to kjøpt brukt

 

Ka må eg forvente å betale for noen TwinMos Speed premium 2x512 brukt ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...