Gå til innhold

Dell 2005FPW på tilbud - Bra?


Switters

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt du trenger å vite står på disse to linkene:

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=367114

 

http://www.dinside.no/php/art.php?id=115702

 

Skjermen er toppers, og et kupp i forhold til andre LCD-skjermer med min. 1600*1200 oppløsning.

 

Vil absolutt anbefale denne, noe svært mange andre også kan.

 

Eneste minus er lang leveringstid, sam antydning til tydelig bakgrunnsbelysning i hjørnene. Men mye skjerm for pengene! :thumbup:

Lenke til kommentar

Du må være obs på at det tar tid før du faktisk vet NÅR du får skjermen, men en ting er sikkert Dell er snar til å hente penger fra kontoen din...

 

Såg bare at beregnet leveringstid har foreløpig øket med EN dag, men tipper det øker ett par ganger til før jeg faktisk har den hjemme. Egentlig ville jeg nok hatt en 20" og ikke en 20" bredskjerm, men man tager det som ligger nærmest pengeboken...

 

Det skulle foressten vært ulovlig med så udugelige sider som Dell har (spesielt siden de er ett ganske stort firma).

 

edit: bestilte skjermen 16/8, da var beregnet leveringstid 24/8, nå tror dem at 29/8 er mer oppnåelig (ARGH)

Endret av MrJavalava
Lenke til kommentar

Leveringstid.... Jeg bestilte min skjerm den 28. juli (og betalt). Leverings dato ble hele tiden fremflyttet med 5-6 arbeidsdager. Først i går så fikk jeg e-mail om at den var på vei. Det kan jo skyldes i at det var slut og at lagrene nå er fylt opp og leverings tid igjen er akseptabel.

Lenke til kommentar

Tok kontakt med Dell, etter å vært igjennom en noe uhøflig automatisk telefonsvarer (som skriker deg i øret hver gang du taster feil...) og diverse bakgrunnsmusikk (boyband lignende), kom jeg til en svensk (kanskje fra Skåne) salgsupporter. Han kunne fortelle meg at Dell er for øyeblikket fri for 2005FPW og håpet på å få skjermene iløpet av 2 uker... ARGH!

 

Foressten Phyx, hvis du bestillte 28 juli og fikk den igår... det er lang tid det...

Ja ja, får håpe ventetiden er verdt det.

 

Nesjon: Jeg har pratet med Dell i dag, og de sa at de hadde mange slike skjermer på lager! Bare til info... 

 

Hvem pratet du i så fall med? Det er tomt ifølge de jeg var i kontakt med!

Endret av MrJavalava
Lenke til kommentar
Hvem pratet du i så fall med? Det er tomt ifølge de jeg var i kontakt med!

Pratet med en nordmann ved navn Christian som sa noe sånt som: "Vi har masse slike skjermer på lager, det er ikke fordi vi vil bli kvitt dem at vi har de på tilbud".

 

Kanskje ikke helt til å stole på da... :(

Lenke til kommentar

Har også 31.08 som leveringstid.

Snakket med Dell i dag og fikk dette svaret (på mail etterpå):

 

Angående vår samtale:

Din 20" 2005FPW Midnight Grey FlatPanel Monitor vil dessverre ikke forlate fabrikken før 8 sept.

Mitt navn er xxxxx og det er meg du hatt kontakt med på Dells Kundeservice.

Jeg håper du er tilfreds med den service og hjelp jeg ga.

 

 

Så her er det bare å smøre seg med tålmodighet. Det går opptil 5 dager i transporttid i tillegg til dette.

Lenke til kommentar
Såg bare at beregnet leveringstid har foreløpig øket med EN dag, men tipper det øker ett par ganger til før jeg faktisk har den hjemme. Egentlig ville jeg nok hatt en 20" og ikke en 20" bredskjerm, men man tager det som ligger nærmest pengeboken...

Du vil ikke ha widescreen siden de ikke er så høye?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...