Gå til innhold

Kvinne i lyset


bigkay

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte bildet godt, bra valg av motiv og bakgrunn.

 

Her synes jeg det er bedre at huden er våt, og jeg liker at du har dette i farger.

 

Det burde kanskje vært lys på hele høyre-armen hennes. Jeg liker beskjæringen, men synes fingrene er forstyrrende. Kanskje skjære litt høyere så høyre tommel forsvinner, og trimme venstre-fingrene litt?

 

I tillegg synes jeg dama di ser litt anspent ut på disse bildene også, det gjør noe med stemningen i bildet..

Lenke til kommentar

Rotete/forstyrrende lys/skygge. Likte ikke beskjæringen, særlig ikke med fingertupper stikkende over hofta. I det hele så ser det ut som om et utklipp fra et større bilde. Hvor hvidt man liker dama eller ikke, bør være helt irrelevant for å bedømme bildet. Og om "dama" ser på bildet på forumet her, er det kanskje litt sårende også. Så da kan jeg bøte på med min personlige mening om dama; Vanvittig flott eksemplar av arten. Jum jum.

 

F828

Lenke til kommentar

Jeg vil også sterkt anbefale deg å la de bildene du har postet ligge urørt i tråden. Om ikke, blir det lite interesant for en som kommer sent inn i tråden. Ihvertfall blir det mangelfullt.

 

Jeg ville nå sammenligne originalen med den nye beskjæringen din... men... borte.... :)

 

F828

Lenke til kommentar
jaok. *slettet foresten*

Fint at du slettet den opprinnelige teksten din, den er nemlig den tåpeligste kommentaren jeg har lest om et bilde noensinne.

 

Bigkay:

Jeg ser at du liker å eksperimentere med portretter, og jeg synes det ser ut som du har noe på gang. Men jeg mener at kontrastene på dette bildet blir for skarpe.

Jeg tror det hadde blitt bedre med en annen lyssetting, eller et litt "softere" lys.

Men jeg synes du er flink. Pent motiv har du også!

 

Red: en annen sak (som kanskje er litt "touchy") er at jeg synes bh`en blir litt for mye i bildet. Jeg er usikker på om det hadde vært bedre med en mindre bh, eller en annen farge. Ikke for at puppene skal vises bedre, men fordi jeg oppfatter bh`en som en "forstyrrende" faktor. Mulig det er bare meg....

 

Red2: det er litt for mye stoff på den. Og da tenker jeg først og fremst på stroppene.

 

Red3: jeg ville også ha belyst ansiktet bedre. Det er nemlig det som gjør dette bildet spesielt.

 

Nå skal jeg gi meg. :)

Endret av auditman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...