Gå til innhold

You have been kicked from the server


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det er ikke mulig å unngå teamkill da??

 

Er flere ganger jeg har lagt ut miner, så kommer det en jæ... tulling på laget å kjører over. Å hvem blir trukket i poeng?? joa.. det er meg.

Så ikke legg ut miner da. Slikt må du jo bare lære av.

 

Mest sansynelig har du blitt kicket for å lage plass til en som har betalt for serveren.

Lenke til kommentar
Men det er ikke mulig å unngå teamkill da??

 

Er flere ganger jeg har lagt ut miner, så kommer det en jæ... tulling på laget å kjører over. Å hvem blir trukket i poeng?? joa.. det er meg.

Så ikke legg ut miner da. Slikt må du jo bare lære av.

 

Mest sansynelig har du blitt kicket for å lage plass til en som har betalt for serveren.

Eller et klanmedelem. Flere klaner som har Public Servere

Lenke til kommentar

Så ikke legg ut miner da. Slikt må du jo bare lære av.

 

Visst pokker må vi kunne legge ut miner! De er jo der for å brukes - og er utmerket botemiddel for å stoppe fienden.

De folkene som må lære seg noe er ens egne teamkamerater - de får jo kurant varsel om at det ligger miner og claymores i nærheten - til og med med en rød dødningehodeskalle. Da må det vel for svarte gå an å unnlate å kjøre rett over dem - eller løpe rett i dem for den saks skyld......?!

Lenke til kommentar

Så ikke legg ut miner da. Slikt må du jo bare lære av.

 

Visst pokker må vi kunne legge ut miner! De er jo der for å brukes - og er utmerket botemiddel for å stoppe fienden.

De folkene som må lære seg noe er ens egne teamkamerater - de får jo kurant varsel om at det ligger miner og claymores i nærheten - til og med med en rød dødningehodeskalle. Da må det vel for svarte gå an å unnlate å kjøre rett over dem - eller løpe rett i dem for den saks skyld......?!

Selvfølgelig. Det var ikke slik jeg mente det.

 

Vis du er på en server og legger ut miner, en kjører over, legger ut nye, en annen kjører over dem igjen. Da må man lære og ikke legge ut miner, man må jo forstå at det finnes så sykt mange idiotiske fjortisser der ute.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg synes at en som kjører på en "venlig" mine og blir drept burde fått litt straffepoeng han og så kanskje folk hadde stoppet å være komplette idioter.

Lenke til kommentar
Jeg synes at en som kjører på en "venlig" mine og blir drept burde fått litt straffepoeng han og så kanskje folk hadde stoppet å være komplette idioter.

Kunne ikke blitt mer enig!

Vi som spiller seriøst skal ikke bli straffet av noen som leker/er idioter.

 

Håper det kommer i patch 1.03

Lenke til kommentar
Jeg synes at en som kjører på en "venlig" mine og blir drept burde fått litt straffepoeng han og så kanskje folk hadde stoppet å være komplette idioter.

Kunne ikke blitt mer enig!

Vi som spiller seriøst skal ikke bli straffet av noen som leker/er idioter.

 

Håper det kommer i patch 1.03

Vi kan alltids håpe.............:-) Jeg er møøøøøklei alle tullinger som gir f... i claymores og miner. De får ta straffa sjøl.........

Lenke til kommentar

Delvis enig.

Om en da ser bort fra de genien som klarer og plasere ut miner inne i egen base ved inn/ut- kjørsel til basen hvor de sperrer denne for utkjørsel. Greit nok om de vil forsvare base/CP, men stenge tanks/biler inne er unødvendig. Tenk litt før dere legger ut miner, noe tydligen ikke alle gjør selv om de får straffepoeng.

De burde kanskje bare fjerne muligheten for punish, og satt straffepoeng for sprenging av lagkamerater til -1 (utenom for C4) samt at den som kjører på mina får -1 (samt -1 for alle pasasjerer).

 

Edit:

F*** også! Nå ble jeg nettopp kicka fra en server, det var bare sånn ca.40 folk på en 64-spillers server, jeg hadde ikke en gang spawna for første gang, jeg hadde pingen min innenfor grensene (grensa var 150, min var 35 eller noe), og den viser fortsatt at jeg er blitt kicka på grunn av TK'ing etc

Lurer på om ikke dette bare er en standardmelding når du blir kicket fra server.

 

Tipper jeg har max 5 teamkill tilsammen den tiden jeg har spilt Battlefield.

Rart :hmm:

Får opp følgende stats på deg (brukte id fra avataren din):

Team Damage Statistics:

Team Kills: 41

Team Damage: 17

Team Vehicle Damage: 17

stats

Endret av am3k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...