Gå til innhold

Priest: PVP tactics


Anbefalte innlegg

Lurte på hvordan du pvp'er med presten din?

vil høre tacticer mot alle klasser systematisk satt opp og hvor lett du tar dem :yes:

 

warrior (lett)

 

PW:shield

SW: pain

mind blast

fear

mind flay x2

mind blast

ny shield

heal og være passiv til ny fear er klar

= død warrior

 

Shaman: (nermest umulig)

 

PW:shield

SW:pain

mind blast

fear

mana burn x2

mind blast

gjentas til shaman er død

(silence når han prøver og heale)

 

Rouge: (vanskelig/middels)

 

samme som warrior

 

Mage: (lett)

 

Shield

SW:pain

mind blast

fear

mind flay x2

silence

mind blast

mindgflay

=død mage

 

Druid: (vannvittig seige kan være vanskelig)

 

shield

SW:pain

mind flay x2

ny shield

(gjenta til han går ut av bear/catform)

fear

Eventuelt ny SW:pain

mindflay x2

silence

mindblast

mindflay

= død druid?

 

Paladin (lett)

 

samme som shaman sørge for at han ikke har nok mana til og heale

 

Warlock (lett/middels/vanskelig)

 

Warlocks kan være vanskelige hvis den du PvP'er mot er god

 

Shield

SW:pain

(hvis han har succubus ute DREP DEN)

så gjentar du mindblast fear silence rekka

 

 

pleier også seff og dispelle buffs på samtelige classer SPESS mot andre preists

 

hva synes dere om dette og hvordan gjør dere det?

 

Fyr topic

 

EDIT: er lvl 42 dorf priest på daggerspine

EDIT2: bytta shaman (middels) til (nermest umulig) :p etter og ha fått mer eller mindre dask et par ganger :cry:

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er level 42. warrior har hittil ikke vært noe problem ja jeg har seff blitt saftig crita og tapt en eller to ganger men uflaks telles ikke :p

 

shamans kan være heftige og slå hvis de er gode, men de pleier ikke være så ille hvis du forter deg og mana burne dem. wanden tar lett og greit ut totems funker for meg ivertfall. mulig jeg bare har møtt på latterlig dårlige shamans? som sagt så MÅ du sørge for at shamans ikke har NOE mana da er de dead meat

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

Berserker rage fikser alltid fear, er ikke fear som er problemet. Det er den imba dmg/healingen til shadow priests(med shadowform) :) Har ofte tatt priests uten shadowform, som forøvrig blir enda lettere med recklessness (nesten I win :p )

 

En shadowpriest med shadowform får dessuten bare av annenhver mindblast (hvis han har improved mb og bruker den hver gang cooldownen er nede). Pummel ftw :>

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Det virker som om du har møtt utrolig dårlige motstandere, ja. I mass-pvp kan dette sannsynligvis fungere, men i one-on-one eller dueller vil halvparten av taktikkene være verdiløse.

 

Uten pw:f, renew og shield er vi prester nakne, og et par shocks og en crit unna døden. Shamans vinner.

 

Mot en undead mage vil fear være nyttesløst (spesielt med trinket), og andre raser har også 30 (26) sekunder på seg til du kan feare igjen. Det er ikke akkurat et ukjent faktum at mages out-damager prester ganske betydelig, så når vi ikke har noen store overtak ovenfor mages uten fear. Counterspell gjør at de er på samme nivå som oss med silence, og da er vel kampen egentlig tapt. Selvsagt at jeg drept masse mages på min vei, men kan en mage å spille klassen sin tar meg uten problem.

Lenke til kommentar
Mot en undead mage vil fear være nyttesløst (spesielt med trinket), og andre raser har også 30 (26) sekunder på seg til du kan feare igjen. Det er ikke akkurat et ukjent faktum at mages out-damager prester ganske betydelig, så når vi ikke har noen store overtak ovenfor mages uten fear. Counterspell gjør at de er på samme nivå som oss med silence, og da er vel kampen egentlig tapt. Selvsagt at jeg drept masse mages på min vei, men kan en mage å spille klassen sin tar meg uten problem.

Meh, mager er enkle...

 

Shielde->SW:P-> satse på at han sheeper deg eller noe :p -> vente til han critter 1600 (shieldet ditt absorberer jo 990)-> shielde på nytt-> SW:P->Renew+Spam flash heal, fear, mind flay, mind blast, whatever->,magen taper... selvom det er en UD mage tjener du vel ca 2 sek på det.

 

Shamaner er bygd for å drepe prester, så drit i det... (Alltid gøy å dispelle ghost wolf form da)

 

Rogues kan være enkle, og de kan være harde... imp. flash heal er en god ting og selvsagt mind flay.

 

 

Druids går greit om dritten ikke er feral speccd og nature swiftness...

 

Bear-form, gjøre masse dmg på dem, så healer de seg med nature swiftness og skifter form igjen, ikke noe mana å draine der... Er du veldig heldig med fear/silence så kan det gå, men druids er harde å ta grunnet bear formen hvor du ikke kan draine mana imho..

Endret av eckmann
Lenke til kommentar

hmm

 

det stemmer dårlig

ja mages har saftig dmg MEN!

er du konsetert følger med på hp'n din så skall det MYE til for og slå en god shadow specced preist 1on1 jeg kommer ut seirende av 1on1 duels 90% av gangene det er oftest rouges som jumper som blir det største problemet

 

EDIT:

 

shamans går fett hvis de ikke har mana :dribble: mana burn er undervurdert

enig med eckman de 2 sek du får av og feare kan jeg på lvl 42 lett vrenge 500dmg ufortyrret og det er det ingen som liker på lvl 42 :)

 

Tok btw en lvl 46UD priest idag (da jeg selv bare var lvl 21) (stolt :w00t:)

han ble litt lang i skjegget da jeg critta instant healen min og tok en mana potion samtidig som han var nesten OOM

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

høyeste ranken av SW:P er waste av mana på paladins, siden de clenser den av uansett.

bruk heller rank 1 siden den bare tar 22ish mana, med talents. for å procce blackout og få paladinen til å clense, som tar 60mana? dem må kaste den 2 ganger for å fjerne SW:P og shadow weaving debuffen. så sant dem ikke har merka at det er SW:P du kaster da.

Lenke til kommentar
Tok btw en lvl 46UD priest idag (da jeg selv bare var lvl 21) (stolt :w00t:)

han ble litt lang i skjegget da jeg critta instant healen min og tok en mana potion samtidig som han var nesten OOM

Du drepte en level 46 priest på level 21? Jeg håper du mente å skrive 41? :)

 

Med shadowform, shadow weaving, %10 shadow damage kan du greit skade opp i 700+ skade uten + shadow damage gear. Da er du vel omtrent død :)

Lenke til kommentar
høyeste ranken av SW:P er waste av mana på paladins, siden de clenser den av uansett.

bruk heller rank 1 siden den bare tar 22ish mana, med talents. for å procce blackout og få paladinen til å clense, som tar 60mana? dem må kaste den 2 ganger for å fjerne SW:P og shadow weaving debuffen. så sant dem ikke har merka at det er SW:P du kaster da.

Paladins er den enkleste klassen å ta... Fear, mana drain, mind flay+mind blast=død pala..

Lenke til kommentar
høyeste ranken av SW:P er waste av mana på paladins, siden de clenser den av uansett.

bruk heller rank 1 siden den bare tar 22ish mana, med talents. for å procce blackout og få paladinen til å clense, som tar 60mana? dem må kaste den 2 ganger for å fjerne SW:P og shadow weaving debuffen. så sant dem ikke har merka at det er SW:P du kaster da.

Paladins er den enkleste klassen å ta... Fear, mana drain, mind flay+mind blast=død pala..

alle paladins med IQ over 80 tar på seg pvp trinketen når de ser en prest.

 

mana burn = 375ish damage

mind flay = 500ish damage

mind blast = 800ish damage

 

så om paladinen bare har rundt 2000hp på level 60 så er dette en død paladin ja :hmm:

Lenke til kommentar
alle paladins med IQ over 80 tar på seg pvp trinketen når de ser en prest.

 

mana burn = 375ish damage

mind flay = 500ish damage

mind blast = 800ish damage

 

så om paladinen bare har rundt 2000hp på level 60 så er dette en død paladin ja :hmm:

Gjenta det jeg sa :p du eier paladiner lett med den teknikken...

 

Mana burn til palaen har 20-100 mana igjen så koser du deg med han...

Lenke til kommentar
alle paladins med IQ over 80 tar på seg pvp trinketen når de ser en prest.

 

mana burn = 375ish damage

mind flay  =  500ish damage

mind blast  =  800ish damage

 

så om paladinen bare har rundt 2000hp på level 60 så er dette en død paladin ja :hmm:

Gjenta det jeg sa :p du eier paladiner lett med den teknikken...

 

Mana burn til palaen har 20-100 mana igjen så koser du deg med han...

ehe, greit :ermm:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...