Gå til innhold

Flest anime eps i strekk?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva folket her på forumet har i rekord når det gjelder flest anime episoder i strekk. Dan mener jeg EN serie om gangen. Ikke assortert anime. Jeg sprengte den gamle rekorden i dag. 21 Hunter x Hunter eps. Jeg bare MÅTTE se hvordan kampen mot Bomber/Hisoka/Treningen endte :roll: . Slik en guffen følelse når jeg hadde sett den siste episoden.. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har en kammerat som så hele naruto i et strek på et data-party...

tror det var en 110 til 120 episoder da

så sov han i en dag :p

Det blir... 38 timer og 20 min!! :nei: Tror deg ikke. Han kan ikke ha hatt noe glede ut av de siste 80 da iallefall. Og det er vel det som er hele pointet med anime..?

Det er vel nettopp det han hadde av det siden han klarte å holde seg våken så lenge...

 

Personlig vet jeg ikke hvor mange jeg har sett i strekk, men regner med at det er 6-8 kanskje mer...

Lenke til kommentar
InitialD

Initial D - Søkemotoren på Animenfo er utrolig sær på hvordan du skriver...

 

hmm.. på PC skjermen? Og satt i kontorstolen?

Eller lå du i soffaen og så dem med prosjektor? 

Bare lurer siden du satt iro så lenge..

 

Lå i senga/sofa og så på Tv'en min etter at jeg hadde vært på heftig på fylla dagen før.. var det eneste jeg klarte å gjøre.. :)

Endret av ZanZel
Lenke til kommentar

Legger merke til at det er _BARE_ jeg som bruker anidb.net som søkemotor på anime.. alle andre bruker vist animenfo.com, undres på hvorfor egentlig

 

 

jeg har sett hele vandread serien i strekk (part 1 og part 2) uhm husker ikke antall eps.

så har jeg sett hele Neon Genesis Evangelion i strekk 26ish episoder

og meste naruto sett i en salvings må jo være rundt 30 episoder, var når jeg hentet de 70 første på et lan :D ble hekta...

 

 

tar en kjapp edit for å vise forskjell

 

Initial D :extra Stage @ ANIBD.NET

Initial D: Extra Stage @ ANIMENFO.COM

 

så kan dere dømme selv hvilken side som er best :D

Endret av Dwagon
Lenke til kommentar
har en kammerat som så hele naruto i et strek på et data-party...

tror det var en 110 til 120 episoder da

så sov han i en dag :p

Det blir... 38 timer og 20 min!! :nei: Tror deg ikke. Han kan ikke ha hatt noe glede ut av de siste 80 da iallefall. Og det er vel det som er hele pointet med anime..?

seriøst jeg kødder ikke her.

 

om noen har hvert på Midgard dataparty i svelvik, så kan dere spørre hvem som helst om det.

 

karen kan sikkert mer om naruto enn det dere kan om data.

 

det gikk f*en meg i et strekk med naruto.

 

tenkte jeg skulle slenge ut et bilde av hendelsen med risikerer å bli drept om jeg gjør det.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...