Gå til innhold

hvordan drepe "clonen" i augury rock, med H-mo ?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

SPOILER!!

 

dette er min tredje chara jeg driver med.. en Mo/N (healer/protector/Divine)

 

men nå har jeg komme til stadiet der jeg skal møte "clonen" din i augury rock, men har ikke en sjangs og drepe han med monken min....

 

jeg har prøvd curses, blood magic og smiting på han.. men uten sukksess (normalt er jeg bare healer. og ikke noe N eller smiting)

 

når vi starter klarer jeg og skade han 5% kanskje... og 10% hvis jeg er heldig.. men når jeg har klart det, er jeg allerede død.. disse fordømrade pilene hannes dreper meg hele tiden!!

 

er det noen der ute med en Mo, som vet hvordan man skal drepe han ? (med rangeren min tok jeg han på 17 sek, mens med monken har jeg ikke sjanse!)

 

-Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme skjedde med meg, han brukte buen sin mot meg. Jeg var også Monk/necro

Helt utrolig irriterende, spesielt mtp at han ikke skal ha bue - skal jo være likedan utrusta som deg selv.

 

Jeg fikk drept han til slutt, men jeg måtte bruke et skillset jeg fant på et eller annet forum, og da funka det.

 

Beklager for dårlig forklaring, kan komme tilbake til dette senere. Er utrolig trøtt nå, så jeg skal se om jeg finner frem til hva jeg måtte bruke i morgen, hvis du ikke allerede har tatt han da.

 

 

:sleep:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...