Gå til innhold

hjelp angående opera mini..


Anbefalte innlegg

Jeg har et problem når det gjelder opera mini (det samme som andre har: det kommer opp ”kunne ikke opprette forbindelse til tjener” etter hvert). Jeg har lest om dette på forumet, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal gå fram. Kan noen sette opp en ”punktlig liste” over hvordan jeg gjør dette helt fra begynnelsen (har SE k700i) slik at jeg får opera mini til å fungere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå til telenor og velg Opprett MMS, WAP og Internett under Snarveier nede til høyre. Så velger du telefonen din, og ber om å få Internett-innstillinger. Da får du de tilsendt til telefonen.

 

Så går du til Kommunikasjon på hovedmenyen på telefonen, velger WAP-valg->WAP-profiler, og velger den du fikk tilsendt (noe med Internett i seg). Så kan du prøve Opera igjen. Skal du siden bruke WAP, må du gjøre gå inn i menyen igjen og velge WAP-profilen for WAP.

 

Håper det hjelper.. Det var i hvert fall omtrent det jeg måtte gjøre, men jeg har SE T630 og NetCom, så ting kan jo være litt anderledes for deg...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...