Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Starter Dumping Av Fysisk Minne


Anbefalte innlegg

Pc'n min, som jeg har bygget selv, restarter seg selv hele tiden!

Det kommer opp en blåskjerm, hvor det står "Starter Dumping Av Fysisk Minne"

Det skjer ca. hvert kvarter, det er helt sykt irriterende, og jeg lurer på hva som er grunnen?

 

Når jeg installerte Windows, funket det helt fint, men ca. den femte dagen begynte den å slå seg av hvert kvarter!

(før hadde den slått seg av på samme måte, kansje en til to ganger pr. femte dag!!)

 

Så vær så snill å hjelpe meg hvis noen vet hvordan!

 

 

 

Her er Pc'n

CPU: AMD Athlon 64 3800+ 2.4GHz Socket 939, 512KB, BOXED m/vifte

Hovedkort: DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D hovedkort ATX/S-ATA/Dual-GB-LAN/8ch-LYD/1394/

Minne: Corsair TWINX1024-4400C25 DDR-DIMM 1024M Kit w/two matched CMX512-4400 CL2.5 DIMM

Skjermkort: Sapphire Radeon X800XL 256MB GDDR3 PCI-Express,Ultimate Edition,Full-Retail

Harddisk Operativssystem:Western Digital Raptor 74GB SATA 8MB 10000RPM

Harddisk:Maxtor DiamondMax 10 200GB SATA 8MB 7200RPM NCQ

DvD-Brenner: Sony DVD-brenner DWD23A10 IDE OEM White DVD+R/+RW and DVD-R/-RW (Dual Layer)

Mus: Logitech MX518 Optical Mouse, USB, PS/2

Tastatur: Et gammelt et!

Skjerm:19" CRT

Kabinett:Thermaltake XaserV WinGo Aluminium - V8000A Sølv m/vindu u/strømforsyning

Strømforsyning: Fortron/Source Strømforsyning ATX 400W 120mm, SATA, Special

Operativssystem: Microsoft Windows XP Professional SP2 Programvare Norsk

Endret av StalkI2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo lese denne på microsoft.com . Står hvordan du finner ut hvilken driver (ser ut til å være en driver) som er problemet

 

Edit : her står det endel om slike problemer i forb. med feil på minnet .

 

GREAT! Thank you for posting this......... the last thing on EARTH i would have though of would be bad memory. I am running 2000 Advanced Server, and I was getting this stupid BAD_POOL_CALLER stop error about once every 3-4 days. It was screwing up a lot of things. I just ran the memory test application and found some bad memory!

 

God Bless you! Thank you Thank You! If anyone else is having this problem, BURN A CD WITH THAT MEMORY TESTING APPLICATION ON IT, AND TEST YOUR MEMORY!

 

~Robert

 

Last ned ultimate bootcd og kjør memtest samt prime ......

 

PS Har du kjørt memtest ?

Endret av AMD_Bruker
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...