Gå til innhold

komplett.no og norek.no er de veldig like eller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har www.komplett.no og www.komplett.se samme lager eller noe?? .. for de har akkurat de samme demo-varene :roll: ?? det har også norek btw.

norek.no og komplett.no har samme lager (i sandefjord), og derfor også samme demovarer.

 

jeg er ikke sikker på hva som er dealen med komplett.se, men det høres vel litt rart ut at svenskene får tilsendt varer fra lageret i sandefjord?

 

hvis du ser på underkategorien "bærbart" under "demovarer" på den norske og svenske utgaven av komplett..vil du se at svenskene har dobbelt så mange produkter å velge blandt i denne kategorien.

Lenke til kommentar
jeg er ikke sikker på hva som er dealen med komplett.se, men det høres vel litt rart ut at svenskene får tilsendt varer fra lageret i sandefjord?

Mulig det høres rart ut, men pakkene jeg har bestilt fra komplett.se har nå hvertfall blitt sendt fra Norge. Den siste ble sendt på morgenen i går, og kunne hentes i lunsjen i dag.

 

Order Datum: 2005-08-17T00:11

Order nummer: xxxxxxxx

 

Order status: Levererat

Lenke til kommentar
Kanskje et lokalt lager i Sverige og et sentrallager i Norge for Skandinavia?

Vet ikke hvordan lagerene deres er, men i løpet av siste uka har jeg gjort to bestillinger. Ett harddiskkabinett som ble bestilt søndag, og DVD-brenner, harddisk, CD-RW og DVD-RW som ble bestilt tirsdag kveld. Begge bestillingene ble sendt fra Norge.

Lenke til kommentar
Kanskje et lokalt lager i Sverige og et sentrallager i Norge for Skandinavia?

Vet ikke hvordan lagerene deres er, men i løpet av siste uka har jeg gjort to bestillinger. Ett harddiskkabinett som ble bestilt søndag, og DVD-brenner, harddisk, CD-RW og DVD-RW som ble bestilt tirsdag kveld. Begge bestillingene ble sendt fra Norge.

Har du bestilt fra komplett.se til en adresse i Norge, eller bor du i Sverige?

Lenke til kommentar

Fasit:

 

Et lager i Sandefjord for Norge og Sverige, samt et lager i Nederland (Tilburg) som betjener kunder i Storbritannia, Irland og Nederland.

 

Bare å spørre :)

 

PS. Årsaken til at demovarene er forskjellig fra land til land skyldes f.eks. tastaturet. Tror ikke norske kunder ville være veldig fornøyde over å kjøpe en demo-bærbar uten æ, ø og å...

Lenke til kommentar
PS. Årsaken til at demovarene er forskjellig fra land til land skyldes f.eks. tastaturet. Tror ikke norske kunder ville være veldig fornøyde over å kjøpe en demo-bærbar uten æ, ø og å...

Hadde ikke gjort meg noe, jeg skriver på den riktige måten (med alle ti fingra på tastaturet), jeg ser aldri på tastebrettet, egentlig hadde det kuleste vært en laptop uten noe skrift på noen av tastene, bortsett fra de spesielle Fn funksjonene da :p

Lenke til kommentar
PS. Årsaken til at demovarene er forskjellig fra land til land skyldes f.eks. tastaturet. Tror ikke norske kunder ville være veldig fornøyde over å kjøpe en demo-bærbar uten æ, ø og å...

Hadde ikke gjort meg noe, jeg skriver på den riktige måten (med alle ti fingra på tastaturet), jeg ser aldri på tastebrettet, egentlig hadde det kuleste vært en laptop uten noe skrift på noen av tastene, bortsett fra de spesielle Fn funksjonene da :p

Kanskje det er på tide med en laptop med Das Keyboard :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...