Gå til innhold

hvilket anti-virus brude jeg kjøpe/laste ned


Anbefalte innlegg

Trenger anti-virus til pc'en som helst skal ta alt som er av virus. Vil gjerne kjøpe om det funker bra.

 

har prøvd northon men e får bare popups nede i hjørne hele tia.

 

har hørt om noe som heter trend, men e vet ikke om det er bra nok eller om d er gratis eller må kjøpes.

 

Tar gjerne imot alle svar.

 

 

(bruker ETrust antivirus fra noe som heter CA tror jeg)

Endret av dudee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AVG Antivirus kan være en midlertidig løsning til du skaffer deg noe bedre.. Denne oppdager virus, men sliter med fjerning og isolering.

 

Norton går for å være det beste.. Du kan skru av varslinger i hjørnet.

Om Norten skulle være uaktuelt, er det 2 igjen. McAfee og Norman Antivirus... Jeg ville gått for Norman.. brukte denne selv før jeg skiftet til Norton og den virker bra. Ingen problemer..

Lenke til kommentar
Jeg synes at NOD32 er best. Bruker lite ressurser, hyppige oppdateringer av virusdefinisjonene, og finner og sletter de fleste virus. Det koster bare litt i overkant av 300,- pr. år og er verdt hver eneste krone. :)

Det er faktisk feil... koster ikke så mye :thumbup:

 

Hvis man bestiller på utenlandsk side koster ikke ett år mer en ca 250 kr. Oppgraderer man så i f.eks 2 år koster det bare ca 290 totalt for de 2 årene!

 

Nod32 er best!

Lenke til kommentar
Jeg synes at NOD32 er best. Bruker lite ressurser, hyppige oppdateringer av virusdefinisjonene, og finner og sletter de fleste virus.  Det koster bare litt i overkant av 300,- pr. år og er verdt hver eneste krone. :)

Det er faktisk feil... koster ikke så mye :thumbup:

 

Hvis man bestiller på utenlandsk side koster ikke ett år mer en ca 250 kr. Oppgraderer man så i f.eks 2 år koster det bare ca 290 totalt for de 2 årene!

 

Nod32 er best!

Ok, kjøpte lisens direkte fra Eset sin hjemmeside, da kostet det litt over 300 for 12 mnd.

Lenke til kommentar
Jeg synes at NOD32 er best. Bruker lite ressurser, hyppige oppdateringer av virusdefinisjonene, og finner og sletter de fleste virus.  Det koster bare litt i overkant av 300,- pr. år og er verdt hver eneste krone. :)

Det er faktisk feil... koster ikke så mye :thumbup:

 

Hvis man bestiller på utenlandsk side koster ikke ett år mer en ca 250 kr. Oppgraderer man så i f.eks 2 år koster det bare ca 290 totalt for de 2 årene!

 

Nod32 er best!

får man det på cd i posten eller laster man det ned.

 

og hvis man formaterer eller no såånt. kan man instalere det igjen???

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
..og hvis man formaterer eller no såånt. kan man instalere det igjen..

JA. Du får brukernavn og passord. Skal formatere maskina di så er det bare å:

 

1. Laste ned programmet, og legg exe fila på annen HD eller annen partisjon enn den du formaterer.

 

eller..

 

2. Last ned programmet fra eset sine sider etter du har formatert maskina.

 

Både pkt. 1 og 2 må ha det brukernavnet og passordet du fikk utdelt på mail i fra ESET.

 

PS: Det lønner seg og printe ut den mailen med passord og brukernavn, fordi da har du lagret safe i allefall :thumbup:

 

EDIT: Så var dette med ord del ing er da.. :whistle:

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...