Gå til innhold

spørsmål om dell xps gen 2


fylkir

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, har akkurat bestilt meg en slik. Får den neste uke (mandag/tirsdag) ser det ut som. Da skal jeg teste Half-Life 2, Battlefield 2 osv. Så skal jeg si fra til deg hvordan den takler de spillene :)

 

Mine spec er:Pentium M 2,26GHz, 2048 MB RAM, 460 GB Harddisk(er) osv

 

Gleder meg som en liten guttunge på julaften til å teste dette monsteret av en bærbar PC :D

Lenke til kommentar

Hei,

 

jeg har nettopp vaert igjennom en slags vurderingsprosess av disse monstermaskinene, og jeg fant det mer enn nok aa kjoepe I9300. Den har den samme fete skjermen, litt mindre harry design, og mulighet for samme ram, cpu, mb, disker og output/input/s-vid/usb osv (alt er likt). Eneste forskjell jeg har blitt kjent med (takk), er at XPS har hakket bedre grafikkort, men jeg anser at jeg ikke trenger aa gaa helt i ytterkant av ekstremt.

 

Akkurat naa er DELL doedskjipe og jeg misliker Customer Support sterkt fordi det er vanskelig aa i det hele tatt komme i kontakt med folk, og naar man foerst faar kontakt saa er det vanskelig aa faa dem til aa vaere hjelpsomme. Det virker som om DELL har solgt ut all support til India eller noe (folk med rare dialekter), og de er programmert til noen doedskjipe svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...