Gå til innhold

Akam.no: Bilder av den, og film av den, og ....


Anbefalte innlegg

Registrerer at det i det siste har dukket opp tråder hvor trådstarter ønsker hjelp til å finne ting som er ganske greit å finne via ulike søkemotorer på nettet. Synes dette har lite å gjøre her på akam-forumet og litt off-topic i forhold til intensjonen med ett brukerforum for "Digitale bilder, foto og video", selv om dette selvfølgelig er nettopp dette.

 

Ser at en av trådstarterene har fått stengt flere poster om det samme i "Off topic"-forumet, hvor det egentlig passer bedre hjemme. ;)

 

Nettikette'n for forumet sier:

De fleste tenkelige spørsmål har blitt besvart en eller annen gang før, ett eller annet sted på Internett....ber vi deg derfor først prøve å søke litt rundt problemstillingen din før du legger den ut på forumet. Av søkemotorer vi anbefaler deg å prøve er for eksempel Google eller AltaVista....

 

Bør vi godta slik "støy" på forumet?

Andre meninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk Pingla

Endelig en som tør, kan og vil si i fra.

En går litt lei av forumet, når en finner 20-30 tråder med samme spørsmål:

Hjelp til kjøp av 3...?" eller "hvordan gjør en det..."

Jeg kaller det litt latskap å bare slenge ut et spørsmål som allerede er stillt før og blitt besvart i "hu..ogræ.."

 

"Av søkemotorer vi anbefaler deg å prøve er for eksempel Google eller AltaVista...." eller bruk søkemotoren her i forumet for å se etter om andre har lurt på det samme.

 

"Everything can be done, but .....

noone has that kind of monye"

Lenke til kommentar
Rapportert.

?

 

Denne kategorien heter nå vitterlig:

   Tilbakemeldinger til Akamera.no/.dk:

     Feedback, spørsmål vedrørende nettsiden, tips og ønsker om forbedring.

 

og tråden er ett åpent spørsmål/tilbakemelding til moderator-teamet om "støy" på akam-forumet,

med mulighet for andre å komme med sine kommentarer.

 

----

 

Hvis jeg har misforstått og at "akamera.no" kun betyr hovedsiden og ikke forumet, heter jo

også "forum.akamera.no", så ber jeg en moderator flytte tråden til en mer egnet kategori.     :innocent:

Endret av Pingla
Lenke til kommentar

Tror du er på rett sted, hvis ikke er vi fler som har misforstått.

 

MEN, jeg er helt enig. Satt for 1 minutt siden og ergret meg over av folk ber om nakenbilder av Dorthe på TV2 osv. Det finnes andre forum på nettet for slike spørsmål. Faktisk jæ**a mange også.

 

Jeg synes faktisk at en eller annen moderator bør følge opp dette, slik at ikke sidene sklir ut og blir useriøse. :cry:

Lenke til kommentar

Jeg kan bare si meg enig i det dere fremmer her. Det dukker opp unødvendige innlegg, og vi har alle en oppgave med å prøve å oppdra hverandre (på en sivilisert måte) til å ikke poste slike ting.

 

Dette er rett sted for slike diskusjoner, så bare fortsett med den (hvis ikke jeg også har misforstått da).

 

Spørsmål etter nakenbilder av Dorthe på TV2 har ingenting på akam-forumet å gjøre. Internett er fullt av denslags. Det er ingen vits å bring slikt hit.

 

 

Erik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...