Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Meget stillige modellbiler


MKej

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey

Sjekk ut denne siden, her kan man kjøpe morsomme modellbiler etter skikkelig amerikans gatebil oppskrift. Svære hjul,blodsenking,digre multimediaanlegg og lystgassflasker. Jævlig tøft  :thumbup:

 

Kjøpte nettopp en 1967 Shelby GT 500

jeg samler på modellbiler, å digger nesten alle bilene på denne siden.. noen som slår min samling av bilwer på 23 stykk eller?? :D:roll:

Har du kjøpt mange fra den siden ?

Kan du ta bilde av samlingen og posten den her, samler på modelbiler jeg også, har 6 stk. Dette er den første bilen jeg har kjøpt fra denne siden, men neppe den siste :D

Lenke til kommentar
Hey

Sjekk ut denne siden, her kan man kjøpe morsomme modellbiler etter skikkelig amerikans gatebil oppskrift. Svære hjul,blodsenking,digre multimediaanlegg og lystgassflasker. Jævlig tøft  :thumbup:

 

Kjøpte nettopp en 1967 Shelby GT 500

jeg samler på modellbiler, å digger nesten alle bilene på denne siden.. noen som slår min samling av bilwer på 23 stykk eller?? :D:roll:

Har du kjøpt mange fra den siden ?

Kan du ta bilde av samlingen og posten den her, samler på modelbiler jeg også, har 6 stk. Dette er den første bilen jeg har kjøpt fra denne siden, men neppe den siste :D

jeg har ikke kjøpt noen fra denne sia ENDA.. må spare litt litt lett-mc nå.. :(:D men jeg må si at denne siden for meg til og glemme lett-motorsykkelen.. :!:

Lenke til kommentar
Hey

Sjekk ut denne siden, her kan man kjøpe morsomme modellbiler etter skikkelig amerikans gatebil oppskrift. Svære hjul,blodsenking,digre multimediaanlegg og lystgassflasker. Jævlig tøft  :thumbup:

 

Kjøpte nettopp en 1967 Shelby GT 500

jeg samler på modellbiler, å digger nesten alle bilene på denne siden.. noen som slår min samling av bilwer på 23 stykk eller?? :D:roll:

Jeg personlig slår den ikke, men faren min har over 100 biler i fortrinnsvis skala 1:18, men noen mindre også. Han begynte vel tidlig på nittitallet, men de siste åra har det blitt liten tilvekst til samlinga.

Lenke til kommentar
kjempe tøff side med mage tøffe biler, men jeg ble litt skuffa over at de ikke har en eneste corvette der, hadde vært helt konge å ha en liten Corvette Stingray ståenes på hylla :D

helt enig med deg der.. corvette stingrey er en konge bil..!! jeg skal ha en før jeg tar farvell til jorden.. ;)

Lenke til kommentar
jeg har 150-160 ubygde biler i scala 1:24

Det må ha kostet flesk?

har da kostet noen kroner,mesteparten er kjøpt på ebay.

 

 

har fått noen til etter at bildene er tatt.

du er faan med meg ikke helt god..

dette var rått..

mulig og få kjøpt av deg noen eller?? :blush:

Endret av ssswopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...