Gå til innhold

Catalyst 5.8 er nå endelig ute!


*Magnus*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det må jo gå greit å laste ned driverne med CCC, la være å installere CCC, og bruke f.eks. Ati Tray Tools istedenfor CCC?

Ja det skal gå. Det er nok en del som bruker den løsningen. Nå som Radlinker ikke er noe mer har jeg begynt å bruke ATi Tray Tools selv. Men i sammen med CCC.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

cyberpet Skrev: 17/08/2005 : 22:51

Virker jo litt rart hvis de skulle gjøre det.. er det ikke en del kort som ikke har støtte for CCC?? Correct me if im wrong...

 

Jeg har ikke sett i de forumene jeg har frekventert at det er noen spesielle kort som ikke takler CCC. Alle som er definert som Radeon og har referanse designet fra ATI kan bruke CCC. Dette er jo noe som driver teamet til ATI (Catalyst teamet) ønsker skal overta for CP.

 

Men det er jo alltid noen som får ustabile maskiner etter driverskifte. Dere vet vel like godt som meg at mange maskiner blir ustabile når det skiftes drivere. Årsaken kan jo være så mangt, ikke avinnstallert forrige driver korrekt, registry ikke tømt. Konflikt med andre programmer, spill, andre hardware drivere. Det er jo litt av et tankekors at de fleste som jobber med software, de anbefaler ikke å oppdatere drivere hvis du ikke har noen problemer. Mens vi som er opptatte av datamaskiner er de første til å skifte drivere selv om vi ikke har problemer, men kanskje vi kan få noen flere poeng i 3DMark.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...