Gå til innhold

Battlefield 2 virker ikke som det skal


TOO TRILL

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått en ny pc og startet med noen oppdateringer.

 

1. Innstalerte catalyst 5.7

2. Ati control panel ble borte

3. Innstalerte battlefield 2

4. Gikk inn på en server, spilte i 10 sek

5. Spillet stoppet og viser meldingen: VGA Recovery bla, bla....

6. Får ikke spilt battlefield

 

Hva skal jeg gjøre? er 5.7 nyeste driver? Skal jeg slette driveren og innstalere på nytt?

Endret av St.Matias
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå slettet jeg drivere og slikt med noe Ati uninstall greier¨og innstalerte 5.8. Så innstalerte jeg BF2 på nytt startet det og det virket normalt. Etter fem minutter klikket det ved at kom små svarte kvadrater på hele skjermen. Så kom det opp VGA Recovery bla, bla.... :mad: Hva skal jeg gjøre nå?

Lenke til kommentar

Først må du fikse tempen på maskina di, enten med flere eller bedre vifter.

 

Jeg slet også som en hund med å få decent FPS i BF2. Tenkte seff at nye GFXdrivere ville hjelpe, men det hjalp bare delvis - fortsatt choppy som bare det... Så lasta jeg ned nye chipsetdrivere (jeg mente jeg hadde ganske nye, men det viste seg å være feil). Installerte disse og voila - glatt som bare det!

 

Husk at det finnes to catalyst versjoner - en laget for .Net og en uten.

 

*Tronaldo*

Lenke til kommentar

Er viktig å ha siste hovedkort driver også, fixet sjefen sin pc, den falt ut av BF2 etter 10 sec når han gamet på nettet, ikke i singelplayer.

 

Nvidia sin hk driver v6.66

Og ATI sin cat. 5.8 (kom i går)

 

 

BF2 er ekstremt glad i ram, 1gb gir ofte litt lagging, 2gb gir merkbar forskjell!

Lenke til kommentar
Pc'en min er helt ny fikk den kl.15.00 i dag. Har ikke en gang tenkt til å klokke den. Hvordan sjekker man tempen?

Hmm, helt ny pc, ferdigbygd.....det jeg ville sjekket var å åpne kabinettet for å se om alt ser ok ut.....har vært borti flere ferdigbygde pc'er som ikke var "ferdig", kabler som ikke var plugget i osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...