Gå til innhold

Nokia N90 test;) Itavisen


Anbefalte innlegg

Nå har endelig noen testet denne mobilen her i norge for fullt, her er testen til Itavisen: http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306850

 

Kameraet for veldig skryt i denne testen, og jeg synes de bildene som var tatt her så bedre ut enn de som har blitt sammenlignet med K750 og kommet dårlig ut.

Og ikke minst, video kvaliteten er OVERLEGEN!! :thumbup:

 

Her er et bilde fra testen:

 

blomsterpotte3cv.th.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, er vel den eneste testen hittil som har greid å få bedre kvalitet på N90's kamera enn K750's...

Det er da vel og bra :)

 

At mobilen fikk 6-er tror jeg var velfortjent

Har planer om å skaffe meg ent eksemplar selv, og denne testen kommer til nytte under vurderinga :)

 

Tror fremdeles testerne på amobil.no vil gjøre en grndigere og mer kritisk test, noe som både kan være bra og dårlig, da amobil.no-testerne ofte blir litt overlegne og ikke lar seg overraske positivt, men stort sett vekker de oss og sier at design ikke er alt ved en mobiltelefon, og finner sider ved mobiler vi aldri har tenkt oss før ;)

 

Skal ta å nilese denne testen litt senere, men siterer dette:

Nokia ga mange hakeslipp da de viste frem N90. Nå har vi testet den og nøler ikke med å si at dette totalt sett er den beste mobilen vi har testet.

 

:yes:

 

EDIT: Steike, de har lagt ved et videoklipp, og det er i kjempekvalitet! :ohmy:

Videoklipp av N90

Endret av Hippie-Erlend
Lenke til kommentar
Burde hatt med at den ikke har vibrasjon i testen :thumbdown:

Det har du rett i.. :ermm:

 

Vel, det har vært så mye diskusjon om det at amobil-testerne nesten garantert kommer til å slå hardt på det punktet ;)

 

Btw, de rister litt på slutten av videoklippet, det er bra

Var jo nesten for godt til å være sant at alt skulle bli så glatt når de bevegde kameraet, ristingen viser at det blir bølger, noe som klart trekker ned ;)

Lenke til kommentar
Hvor mange er det egenltig som har tenkt seg denne mobilen da??hvor mange kommer til å kjøpe den.

 

For min del, så venter jeg litt til den går ned i pris :(

Hehe, det har jeg også tenkt på.. :p

 

Når jeg har fått tak i 5500,- koster denne under 4500,- ...

 

Om jeg ikke er veldig heldig, da :thumbup:

 

Nei, prisen er sinnsyk, men du får det du betaler for ;)

Lenke til kommentar
Hvor mange er det egentlig som har tenkt seg denne mobilen da??hvor mange kommer til å kjøpe den.

 

For min del, så venter jeg litt til den går ned i pris :(

Hdde tenkt å kjøpe den, men vibrasjonen gjorde meg noe usikker, kanskej jeg likevel kjøper den når den engang faller litt ned i pris...

Lenke til kommentar

Den vil synke i pris, akkurat slik S700i har gjort. Men den blir ikke en 1-krones mobil nei. Kan tenke meg et sted rundt 2500 m/abo om 6 mnd. Men den er litt for svær og tung, selv for en som meg som har S700i og ønsker seg A780.

 

En annen ting. Kåret til den beste multimedia-mobil 2005 - 2006?. Greit i 2005, men kommer det ikke en mye mindre mobil med mye bedre specs iløpet av 2006, blir jeg meeeeeget overrasket og meeeget skuffet.

Tror noen var litt raskt ute der.

Lenke til kommentar
Den vil synke i pris, akkurat slik S700i har gjort. Men den blir ikke en 1-krones mobil nei. Kan tenke meg et sted rundt 2500 m/abo om 6 mnd.

Må bare si meg 100% enig ;)

 

N90 blir tatt av markedet før den når 1000 kr uten abo.

 

Folk har jo sluttet å sette ned prisen på 7600, den endte jo på 2500 :p

Jeg tror jeg er av de eneste i Norge som har kjøpt 7600 uten abo til under 2000 kr ;)

Tror N90 havner på omtrent samme som 7600, de er jo begge veldig dyre telefoner, bare at 7600 var til de grader overprisa :!:

 

Nei, er nok en stund til N90 kommer på billigsalg.. :p

Lenke til kommentar
Nå har endelig noen testet denne mobilen her i norge for fullt, her er testen til Itavisen: http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306850

 

Kameraet for veldig skryt i denne testen, og jeg synes de bildene som var tatt her så bedre ut enn de som har blitt sammenlignet med K750 og kommet dårlig ut.

Og ikke minst, video kvaliteten er OVERLEGEN!! :thumbup:

 

Her er et bilde fra testen:

 

blomsterpotte3cv.th.jpg

Legger med en link som viser noe annet enn det du påstår.K750i kick ass

 

Så det er ikke grunn å hyle at N90 er bedre enn k750i /w800 (på dette punktet), siden det ikke er riktig.

Det er sammenligning mellom videokvalitet der også, kan vel ikke se at N90 stikker av med noe seier der heller.

 

:p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...