Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Crouch må dø, skyt han neste gang han danser robotdansen.

 

Personlig heiet jeg på Liverpool her (jeg er Man Utd fan) og det sier det meste hva jeg synes om Chelsea.

 

Wee, og Liverpool vant!

 

:ermm:  jaja, nå er kampen over nå hater jeg dere alle.

6666993[/snapback]

dø?

 

Det er jo en av de bedre måtene å feire mål på :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så du hater Crouch på grunn av robotdansen? Det er etter min mening noe av det eneste bra han gutten gjør! Garcia, Fowler og Bellamy og evt Kuyt er bedre etter min mening! :)

6668637[/snapback]

 

Robotdansen er jo bra og stilig den, men Crouch ødelegger dansen! :cry:

 

Og Shefki Kuqi er kongen av å feire mål, og det er det ikke lov å argumentere på.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
speedy gonzales har jeg troen på

6674763[/snapback]

Har troen på samtlige nye i Liverpools stall. Er det en jeg fortsatt er litt skeptisk til er det Zenden.

6676877[/snapback]

 

 

Zenden har hvert god så langt da.. Men er litt enig.. Han ble 30 år idag btw..

Speedy har inponert meg.. Det samme gjør Pennant og Sissoko..! Og med Agger i form, har vi har en veldig bra tropp.. Kun en superspiss unna etter min mening!

Lenke til kommentar

Så lenge Kuyt kommer vil jeg si at troppen er så komplett som den kan bli per dags dato. Og det er her Rafa virkelig har gjort en fantastisk jobb - Liverpool har jo ikke hatt en slik bredde i stallen på maaange år, og det er utrolig viktig i en lang ligasesong. Eneste jeg synes vi mangler, som må på plass neste transfervindu, er en rask midtstopper som kan gå rett inn på laget, samt kanskje en høyreving/sentral midtbanespiller til.

Lenke til kommentar
speedy gonzales har jeg troen på

6674763[/snapback]

Har troen på samtlige nye i Liverpools stall. Er det en jeg fortsatt er litt skeptisk til er det Zenden.

6676877[/snapback]

 

 

Zenden har hvert god så langt da.. Men er litt enig.. Han ble 30 år idag btw..

Speedy har inponert meg.. Det samme gjør Pennant og Sissoko..! Og med Agger i form, har vi har en veldig bra tropp.. Kun en superspiss unna etter min mening!

6679500[/snapback]

 

jeg er også skeptisk på zenden, han spilte ikke på liverpool-nivå ifjor,men så ble han jo også skadet,men som innbytter så kanskje?

Lenke til kommentar
Ja, men Carra og Agger kan bli veldig bra utover sesongen da! Men en verdensklasse midstopper hadde ikke hvert meg imot.. !

6679589[/snapback]

Carragher er uansett selvskreven så lenge han er tilgjengelig. Som regel er han i ypperste klasse og gjør alt for laget. Agger har vært litt plaget av skader og derfor ikke fått vist seg frem, men han viste på søndag hvorfor vi kjøpte ham. Paletta er et stort talent, men ikke klar for Premier League-spill enda tror jeg. Hyypiä gir oss en ufattelig rutine og hodestyrke, men han er treig og snart pensjonist. Derfor synes jeg vi trenger en midtstopper til, helst med hurtighet for det mangler vi, både for å kunne rullere og fordi vi er nødt til å ha en til i tilfelle skader. Og Hyypiä er nok inne i en av sine siste sesonger, så vi må også tenke på fremtiden selv om vi har sikret oss Paletta nå.

Lenke til kommentar

Enig med deg.. Det jeg mente var at jeg syns (etter kampen mot Chelsea) at Carra og Agger er et bra par.. For Hyypia syns jeg er for treg for dette nivået.. Paletta er som du sier ikke klar for PL enda.. Så med andre ord, vi trenger en bra midtstopper.. :p

 

Satt og kikket på Liverpool.no, og fant dette: http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?i...=1&parentzone=0

 

Ser ut som Kuyt kommer iløpet av de nærmeste dagene! :) Veldig positivt spør du meg..

Ble litt skremt da jeg leste lenger ned på siden, der det står at Chelsea forhører seg om Riise! :( Men tviler på at han forlater LFC..

Endret av Leaf
Lenke til kommentar
Enig med deg.. Det jeg mente var at jeg syns (etter kampen mot Chelsea) at Carra og Agger er et bra par.. For Hyypia syns jeg er for treg for dette nivået.. Paletta er som du sier ikke klar for PL enda.. Så med andre ord, vi trenger en bra midtstopper.. :p

 

Satt og kikket på Liverpool.no, og fant dette: http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?i...=1&parentzone=0

 

Ser ut som Kuyt kommer iløpet av de nærmeste dagene! :) Veldig positivt spør du meg..

Ble litt skremt da jeg leste lenger ned på siden, der det står at Chelsea forhører seg om Riise! :( Men tviler på at han forlater LFC..

6680340[/snapback]

 

 

Kan være enig med deg at Hypiia blir for sein. Men jeg tror alikevel det er litt for tidlig med Agger altså. Synes ikke du?

Vi kommer nok til å se mer og mer til Agger utover sesongen. Hvis han gjør det bra fro reservene og spiller bra på første laget når han får muligheten vil nok Benitez vurdere han som erstatter for Hypiia. Og du sier vi trenger en ny midtstopper....jeg er redd de midtstopperne som skal hentes er hentet i at de har kjøpt Agger og Paletta. Det kommer ingen nye midtstoppere kan jeg tenke meg på lang tid, for meningen er at de ung gutta skal gå i "læra" oss Carra og Hypiia og en gang i fremtiden skal bli det nye paret i back fireren. Og det var meningen at ung gutta skulle få god tid, nå blir i hvertfall Agger kasta ut i det, for det var ikke i Benitez tanker at Hypiia skulle begynne å rustne så fort!

 

Men, Hypiia blir ikke lett å vippe av pinnen for det. For den farta han mangler, kompangserer han med rå styrke å duell spill. Det forundrer meg ikke om Hypiia spiller regelmessig fast ut denne sesongen også....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...