Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grei seier i dag. Flott mål av Trent. Konate gjør en god figur for vvd synes jeg. Tøft uten to viktigste defensive spillere. Thiago gjorde mer rart enn bra som kunne straffe oss mer en det gjorde. Newcastle er et fjottelag med fjotteeiere.

Liverpool vant kampen relativt lett, men Newcastle vant tribunen. Som i seg selv er litt flaut. Greit at det var ukekamp, men mye stillet fra Anfield i dag.

 

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Herregud for en latterlig dårlig dømming! Ikke ofte jeg klager på dømminga, men dette var faen meg katastrofe.

I hvilken verden er Robertson sin takling VERRE enn Kane sin? For det er jo det eneste som rettferdiggjør et rødt kort på Robertson.
Og når Robertson sin takling IKKE er verre, så kan jo faen meg ikke resultatet være strengere.

Eneste han var konsekvent på var straffesparkene.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Danielzu skrev (Akkurat nå):

Surt, men heldig poeng. Dårligste jeg har sett av Milner. 

Milner er stort sett alltid dårligere når han ikke spiller sammen med Henderson eller Fabinho. For det blir liksom litt for mye "ansvar" på han. Dette er ikke noe nytt. Sånn har det alltid vært.

Så kan det diskuteres om ikke Ox burde ha spilt i stedet for enten Morton eller Milner.

Også kan vi selvsagt klage på Alisson sin tabbe. Samtidig så skjønner jeg hvorfor han går ut der, for han er redd for at det blir akkurat den samme type situasjon som når Kane scoret og det muligens ville blitt mål uansett.

Lenke til kommentar

Er nok redd at det begynner å bli kjørt i tittelkampen nå. En blir ihvertfall 100% avhengig av at Liverpool slår City, for det ser ikke ut som så mange andre som gjør livet surt for City.

Utfallet blir nok avgjort i kampene Liverpool - Manchester City, Liverpool - Chelsea og Chelsea - Manchester City.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...