Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste som kan toppe Ronaldo tilbake til United må være om Liverpool signerte Gerrard igjen. Og det kommer de til å gjøre mest sannsynligvis, om 3 år.

Nå er selvsagt spillere som Ronaldo unikum. Men jeg er generelt ikke noen fan av å signere så gamle spillere som skal gå rett inn i startoppstillingen.

Synd vi fikk Premier League motstand i Liga cupen (som alltid), men håper allikevel spillere som Kaiden kan vise seg frem.
Når det er så mange spennende unggutter i Liverpool, så ser jeg faktisk frem til Liga cupen og håper vi går lengst mulig så de får spilt mest mulig.

Om vi unngår mye skader, så har vi 2 relativt gode lag til vår disposisjon, så mulighetene er der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Cappo skrev (40 minutter siden):

Eneste som kan toppe Ronaldo tilbake til United må være om Liverpool signerte Gerrard igjen. Og det kommer de til å gjøre mest sannsynligvis, om 3 år.

Å få ny manager topper ikke å signere verdens største fotballstjerne, selv om Gerrard er den største legenden dere har.

Når det er sagt, så blir det selvsagt stort med Gerrard tilbake i klubben,

Lenke til kommentar
Sandy Koufax skrev (32 minutter siden):

Overrasket Harvey Elliot får spille over Naby Keita i dag. Muligens grunnen til at det ikke ble mer enn 1-1 med en mann mer mot Chelsea.

Så du kampen? Elliot var en av Liverpools beste spillere. At det blir 1-1 har mer med å gjøre at Chelsea lå med alle innen 18 meter fra eget mål, samtidig som de er gode til å forsvare seg.
Ja, jeg ble også litt overrasket over at han startet, men etter min mening forsetter han å vise seg tilliten verdig.

Liverpool er best når motstanderen også prøver å angripe. De færreste lag klarer å få hull på lag som er gode til å forsvare seg og som ligger så dypt så lenge.

Skal også sies at Mendy hadde flere fantastiske redninger som reddet 1 poeng.

Lenke til kommentar
Cappo skrev (1 time siden):

Så du kampen? Elliot var en av Liverpools beste spillere. At det blir 1-1 har mer med å gjøre at Chelsea lå med alle innen 18 meter fra eget mål, samtidig som de er gode til å forsvare seg.
Ja, jeg ble også litt overrasket over at han startet, men etter min mening forsetter han å vise seg tilliten verdig.

Liverpool er best når motstanderen også prøver å angripe. De færreste lag klarer å få hull på lag som er gode til å forsvare seg og som ligger så dypt så lenge.

Skal også sies at Mendy hadde flere fantastiske redninger som reddet 1 poeng.

Ja, jeg så kampen. Han spilte greit, men får nok litt for mye honnør i forhold til innsatsen fordi han er så ung. Keita har evnen til å forsere forbi andre spillere på midten. Det gir muligheter for overtallsituasjoner og skaper muligheter.

Forøvrig, så vil jeg også nevne at Alacantara ikke har funnet sin plass i Liverpool og bør brukes mindre. Sett heller inn Oxlade-Chamberlain.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...