Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bunnsolid kamp, enda en uten baklengsmål. En av verdens beste keepere, og forsvarsrekker. Midtbanen kan være meget god når Fabinho og Henderson får spille. Angrepsrekken er jo også verdensklasse, selv om Mané og spesielt Firmino har noen steg opp til gamle høyder. Men Salah er seg selv lik, og Jota har fortjent plassen til Firmino. Skadefritt kan dette laget vinne både CL og PL (det har de for så vidt allerede vist at de kan). Forrige sesong ble spolert av veldig mange skader, og spesielt uten et akseptabelt stopperpar var det ikke realistisk å kjempe om noe som helst. Om minst VVD holder seg skadefri nå, så bør Matip/Gomez/Konate være tilstrekkelig dekning. Litt bekymret for at ikke Wijnaldum ble erstattet, men det er mange høyst variable midtbanespillere i Liverpool som bør gi en form for dekning. Enkelt konkludert, det ser veldig lovende ut om det ikke blir for mange skader i år igjen, og spesielt ikke på våre nøkkelspillere Allison/VVD/Fabinho/Salah. Altså våre absolutt beste spiller i hver posisjon. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Woodburn er vel bare utlånt etter det jeg leste?

Uansett, de har tydeligvis mye tro på Elliot, som mer eller mindre tar over plassen til Shaqiri.
Nå så jeg ikke kampen mot Burnley, men jeg leser at han høster veldig mye skryt. Og ingenting gleder meg mer!

Så nå håper jeg bare at han åpner mål- og assist-kontoen snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...