Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig designvalg. Rødt og orange på hjemmedraktene er AS Roma sine farger... De har riktignok en mer burgunder rødfarge, og mer gulaktig orange på krage og ermer. Men likevel:

Henrikh-Mkhitaryan-Roma-2019-1024x682.png.7edbff51d1fd45ca12e8e6caf7b4017d.png

Generelt er jeg fan av at førstedrakter holdes ganske konservative, også kan en heller kjøre på med litt mer kreativitet på 2- og (spesielt) 3-drakta.

Endret av blured
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Elsker drakten! Det oransje er noe jeg må venne meg til, men jeg liker det! 

Føler at folk syter av nye drakt design hvert eneste år. Er vel noe i det at mennesker er redd for forandringer og kommenterer uten å forstå at dette er bakgrunnen.. spør du de samme folkene neste mai så har de nok endret mening... I år også.. (Dette gjelder såklart ikke alle, men nok til at det virker som det er snakk om folk flest)

Lenke til kommentar
Crayonz skrev (2 timer siden):

Elsker drakten! Det oransje er noe jeg må venne meg til, men jeg liker det! 

Føler at folk syter av nye drakt design hvert eneste år. Er vel noe i det at mennesker er redd for forandringer og kommenterer uten å forstå at dette er bakgrunnen.. spør du de samme folkene neste mai så har de nok endret mening... I år også.. (Dette gjelder såklart ikke alle, men nok til at det virker som det er snakk om folk flest)

Fotballfolk er vel stort sett lite glad i nye drakter hvert år fordi det først og fremst er drevet av profittjaget i fotball. 

Lenke til kommentar

Synes Liverpool-draktene har vært ganske pene de siste årene, men at det ofte er én sånn edgy greie som ødelegger på dem. Denne gangen var det oransje krage og ermer på en ellers ålreit drakt. På den nåværende 20/21 drakta er det en veldig stygg hals/nakke. Men det er vel en smakssak. Liker forsåvidt nyskapning, men synes egentlig bare det var et rart og stygt fargevalg denne gangen.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Fornøyd med sesongen tatt i betraktning.  Mistet våre tre viktigste støttespillere tidlig i en av verdens beste midtstopper, vår kaptein og the kop.  Sprinkle inn veldig høy og langvarig skader, covid-19-smitter to dødsfall og vi ble likevel Englands tredje beste lag. Utrolig. 

 

Gratulerer og YNWA

Lenke til kommentar

3. plass var langt over forventningene jeg hadde for et par måneder siden når Liverpool kastet bort den ene gyldne sjansen etter den andre.
Så CL spill nok en sesong og kvartfinale i CL denne sesongen er ikke så verst alt tatt i betraktning.

Tror dere vi kommer til å handle erstatter for Wijnaldum? Eller kommer vi til å kjøre Fabinho, Thiago og Henderson og bruk det vi ellers har, som Jones, som reserver?

Blir spent på hva som kommer inn, spesielt nå som det blir CL spill. Da rykker attraktiviteten selvsagt opp noen hakk.
Sies jo at Konate er så godt som klar.
Med CL i boks, vil FSG vurdere å sprenge banken for å prøve og komme på godsiden med supporterne igjen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler litt med Leicester idag, føler det var litt slik  med Liverpool for mange år siden, man tok den sure 5.plassen. Imponert over at Liverpool klarte 3.plass. Utrolig viktig, det kan fort være nøkkelen til å signere spillere på øverste hylle! Håper vi kan få til en solid signering i sommer! Også må Klopp få inn en fullverdig erstatter til spesielt Wijnaldum. 

Lenke til kommentar

Litt interessant ihvertfall. Vært noen bra år, men viktig å få inn gode spillere i sommervinduet for å være med å utfordre til neste år. Keita har blitt rykta bort, Gini har vi mistet og Millie får vel muligens en mindre rolle i tiden fremover. Sier muligens, for mannen er jo et beist når det kommer til fitness. Thiago har dog vist lovende takter i det siste. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...