Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
KANE2009 skrev (20 minutter siden):

Laget kan dra dit peppern gror. Klarer faen meg aldri å holde helt ut. Mentality kittens. Fortjener ikke CL 

Holde helt ut? De burde kanskje ha drept kampen ved å score noen flere mål. Du kan ikke satse på en 1-0 scoring som kom allerede etter 4 minutter. 

Men jeg er bare glad til. De fortjener ikke CL ut i fra prestasjonene og de fortjener ikke CL pga Super League. Så når UEFA ikke har baller til å stenge de 12 lagene ute 1 sesong så ordner karma opp. 

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Cappo skrev (1 minutt siden):

Holde helt ut? De burde kanskje ha drept kampen ved å score noen flere mål. Du kan ikke satse på en 1-0 scoring som kom allerede etter 4 minutter. 

Men jeg er bare glad til. De fortjener ikke CL ut i fra prestasjonene og de fortjener ikke CL pga Super League. Så når UEFA ikke har baller til å stenge se uten 1 sesong så ordner karma opp. 

 Ja, de burde scora på en av de ørten sjansene, men når det er 5 min igjen og det faktisk står 1-0 så må det være lov å håpe at man for en gangs skyld kan klare å holde den stillingen helt ut. Det handler om å spille litt smart og ha mentaliteten til det. Samme skjedde i Leeds kampen.

Lenke til kommentar
Cappo skrev (3 minutter siden):

Blir litt kjedelig med 5 meningsløse kamper til, men det er nå sånn det har blitt.

1 poeng bak fjerdeplassen med en kamp mer spilt og så er de siste fem meningsløse..? Liverpool og Everton har begge en god mulighet på topp fire fortsatt, men dere har kampprogrammet mest på deres side foruten møtet med United neste runde. Chelsea og West Ham møter hverandre etterpå i dag. Chelsea har fortsatt igjen City borte og Leicester. West Ham og Everton møter hverandre. Everton har igjen City borte. Så her vil alle dere konkurrerer mot sannsynligvis tape poeng.

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (16 minutter siden):

1 poeng bak fjerdeplassen med en kamp mer spilt og så er de siste fem meningsløse..? Liverpool og Everton har begge en god mulighet på topp fire fortsatt, men dere har kampprogrammet mest på deres side foruten møtet med United neste runde. Chelsea og West Ham møter hverandre etterpå i dag. Chelsea har fortsatt igjen City borte og Leicester. West Ham og Everton møter hverandre. Everton har igjen City borte. Så her vil alle dere konkurrerer mot sannsynligvis tape poeng.

Kanskje fordi Liverpool er fullstendig ute av stand til å dra fordel av at de andre lagene ikke vinner. 

Pluss at jeg vil ikke akkurat kalle kamper som WBA og Burnley for lette. Legg til United og vi snakker om minst 7 tapte poeng.

Har jeg lært noe denne sesongen, så vil det mest sannsynlige (og ulogiske) resultatene bli uavgjort eller seier mot United, for så å gå på snørra mot WBA, Southampton og Burnley. 

Lenke til kommentar
Cappo skrev (1 minutt siden):

Kanskje fordi Liverpool er fullstendig ute av stand til å dra fordel av at de andre lagene ikke vinner. 

Pluss at jeg vil ikke akkurat kalle kamper som WBA og Burnley for lette. Legg til United og vi snakker om minst 7 tapte poeng.

Har jeg lært noe denne sesongen, så vil det mest sannsynlige (og ulogiske) resultatene bli uavgjort eller seier mot United, for så å gå på snørra mot WBA, Southampton og Burnley. 

Alle kamper i ligaen er vanskelige. Klart at formen nå er jævlig og er nødt til å bli bedre hvis det skal gå.

Bare synes det er litt rart å mene man skal gi opp. 1-4 poeng bak fjerde og det skal spilles om 15. Veldig gode muligheter til å klare CL (og unngå EL) fortsatt.

Kampen etterpå har mye å si, blir det uavgjort så er det to poeng opp til Chelsea/West Ham og da kan alt skje.

Lenke til kommentar

Den VAR-annulleringen er like dum som den annulleringen Liverpool fikk mot seg mot Aston Villa. 

Ingen begriper det, men allikevel gjøres det. Dommerne i England vet ikke hva de driver på med, og akkurat derfor hadde en superliga med europeiske dommere vært bedre. Da hadde man sett mindre av dette tullet. Jeg lo da Newcastle fikk mål, og sa sarkastisk at VAR kommer vel inn og tar denne for hands. Latterligheten er en realitet i engelsk fotball med VAR. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...