Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ny rekord! 5 strake hjemmetap. Jeg sier det igjen jeg, legg inn søknad om å slippe og spille på Anfield resten av sesongen.
For nå henger Champions League i en tynn tråd.

Med unntak av kampen mot Manchester United, så møter vi ikke noen andre topp 4 lag. Det betyr at vi er så og si 100% avhengig av hjelp fra andre lag for å ha sjans på Champions League og det er KUN om Liverpool selv vinner, noe som i seg selv ser ganske usannsynlig ut i mange av kampene fremover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Cappo skrev (3 minutter siden):

Ny rekord! 5 strake hjemmetap. Jeg sier det igjen jeg, legg inn søknad om å slippe og spille på Anfield resten av sesongen.
For nå henger Champions League i en tynn tråd.

I CL spiller vi ihvertfall ikke på Anfield så kanskje best sjanse der? 😅 

Helt urelatert til kampen skal jeg nå hakke litt (masse) løk.

Endret av KANE2009
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Cappo skrev (8 minutter siden):

Ny rekord! 5 strake hjemmetap. Jeg sier det igjen jeg, legg inn søknad om å slippe og spille på Anfield resten av sesongen.
For nå henger Champions League i en tynn tråd.

Med unntak av kampen mot Manchester United, så møter vi ikke noen andre topp 4 lag. Det betyr at vi er så og si 100% avhengig av hjelp fra andre lag for å ha sjans på Champions League og det er KUN om Liverpool selv vinner, noe som i seg selv ser ganske usannsynlig ut i mange av kampene fremover.

Er jo ikke slik at de andre lagene (minus city med ligaens klart bredeste og dyreste stall) er mer stabile enn oss.  Mye som kan skje enda. Men noe må gjøres med tilnærming og taktikken til Klopp\Liverpool. Kan ikke fortsette med dette laget å håpe at noe annet skal skje.

 

Om vi går videre i cl er det bare å be på våre knær at vi ikke trekker engelsk motstander 

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (3 minutter siden):

Ikke for å gni den løken du skal hakke inn (!) men Liverpool har scoret ett mål på sine siste seks hjemmekamper, og det var en straffe. Det er jo helt sykt. Hadde ikke trodd det noen gang kom til å skje. 

Er freak season. Skader/covid-19/kampoppsett/publikum. Tåler en slik sesong. 

 

Neste år 😎👍

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (4 minutter siden):

Ikke for å gni den løken du skal hakke inn (!) men Liverpool har scoret ett mål på sine siste seks hjemmekamper, og det var en straffe. Det er jo helt sykt. Hadde ikke trodd det noen gang kom til å skje. 

Jupp. Og hadde 1 "skudd" på mål i dagens kamp som forøvrig var en svak heading 🤣

Lenke til kommentar

Sjuk sesong ja! Det meste er rart, hele det siste året egentlig. Noe av det aller rareste sånn statistikkmessig er at Liverpool har tapt like mange ligakamper hjemme på sine fem siste som Manchester United har tapt totalt i ligaen på over 13 måneder. Og likevel vunnet Premier League midt i der! 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Syns litt synd på disse kommentatorne og studio som prøver sitt beste å hype opp en Liverpool kamp på Anfield til noe stort, men innerst inne vet at de at det bare blir en trist kamp med en haug med sløste sjanser til Liverpool og som til sist ender med borteseier.

Dette blir ihvertfall en rekord som kommer til å stå LENGE. 6 strake hjemmetap.

Lenke til kommentar
Cappo skrev (3 minutter siden):

Syns litt synd på disse kommentatorne og studio som prøver sitt beste å hype opp en Liverpool kamp på Anfield til noe stort, men innerst inne vet at de at det bare blir en trist kamp med en haug med sløste sjanser til Liverpool og som til sist ender med borteseier.

Dette blir ihvertfall en rekord som kommer til å stå LENGE. 6 strake hjemmetap.

Trenger ikke stå lengre enn til neste hjemmekamp

  • Liker 3
Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (1 minutt siden):

Trenger ikke stå lengre enn til neste hjemmekamp

Nei det er faktisk sant. Tenkte mer på en ny periode og ikke på en pågående rekke med samme laget i farta.

Neste hjemmekamp er Aston Villa, så da blir det jo 7 strake hjemmetap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...