Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Cappo skrev (21 minutter siden):

Det store her etter min menig, om det stemmer, er at Liverpool betaler dette i 4 avdrag over 4 år.

Så en forsiktig og lur måte, nok en gang av forhandleren til Liverpool. 

Dette er det vanligste ved finansiering av overganger, å betale summen delt opp årlig gjennom kontraktsperioden. Så det stemmer nok, uvanlig hvis ikke.

Men ja, prisen er ålreit den :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (18 minutter siden):

Dette er det vanligste ved finansiering av overganger, å betale summen delt opp årlig gjennom kontraktsperioden. Så det stemmer nok, uvanlig hvis ikke.

Men ja, prisen er ålreit den :) 

Ikke på så "små" summer vel? Du tenker ikke på at kjøpet i forhold til financial fair play deles på antall kontraktsår?

Trodde du vanligvis betalte slike summer med en gang jeg. For hvorfor ellers skulle en trenge å selge noen for å kjøpe når en spiller som Thiago bare koster deg lusne £5m i året på 4 år.

Da er det jo bare å kjøpe Sancho med en gang. Blir jo bare £20m hvert år i 5 år, såpass kan vi klare selv i disse koronatider ved å selge en unggutt i året. 

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Cappo skrev (18 minutter siden):

Ikke på så "små" summer vel? Du tenker ikke på at kjøpet i forhold til financial fair play deles på antall kontraktsår?

Trodde du vanligvis betalte slike summer med en gang jeg. For hvorfor ellers skulle en trenge å selge noen for å kjøpe når en spiller som Thiago bare koster deg lusne £5m i året på 4 år.

Hele overgangssummen bokføres inneværende regnskapsår, uavhengig av over hvor mange år man betaler summen over. Dermed blir hele summen del av transferbalansen umiddelbart.

Sitat

Da er det jo bare å kjøpe Sancho med en gang. Blir jo bare £20m hvert år i 5 år, såpass kan vi klare selv i disse koronatider ved å selge en unggutt i året. 

Nope. Ut fra hva som har blitt rapportert hele sommeren er nettopp det at Dortmund ønsker hele summen betalt up front grunnen til at United ikke vil gå med på å betale hele summen, og det er dette det forhandles mellom klubbene om. United ønsker en vanlig finansieringsavtale. United betalte hele Maguire-overgangen up front i fjor sommer, fordi Leicester la det som premiss for salg. 

Lenke til kommentar

Ryktes sterkt at Brewster blir solgt for 20mill(palace eller Sheffield). Jurgen har gitt grønt lys for å selgehan, da han sannsynligvis ikke kommer til å få nok spilletid i Liverpool for å vidareutvikle seg som spiller. Kom til Liverpool som 14 åring fra Chelsea og ikke er han scouser så our own er vell å dra på.

 

Relasjonen til Thiago-kjøpet er en hypotese  han finner på selv, kan jo også bety at Gini blir værende. Det gjenstår å se. 

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Å selge Brewster nå når Thiago kjøpet betales over 4 år er etter min mening ren og skjær idioti. 

Han viste målteft i preseason og på utlån. Så med annet han ønsker å forlate klubben for godt så syns jeg det er dumt å gjøre annet enn å låne han ut denne sesongen.

Skal de på død og liv selge noen kan de selge Wilson, som spiller i en annen litt mer overfylt rolle.

Jeg anser Brewster sitt potensiale som større enn Wilson sitt og han har noen år til gode på Wilson.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Jakobk skrev (På 17.9.2020 den 14.59):

Joe Gomez så meget shaky ut mot Leeds, og jeg tror at det hadde vært lurt å finne en bedre makker til van Dijk. Gomez har jo vært meget bra på sitt beste, men bør da eventuelt stabilisere seg på det nivået.

Gomez holder seg stabilt på et høyt nivå (som midtstopper) IMO. Kan ikke akkurat si så mye utifra en kamp. De gangene han spiller dårlig har det generelt sett vært etter lengre skadeopphold eller når han spiller på kanten (da skulle man nesten tro det var en annen spiller).

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar
Cappo skrev (25 minutter siden):

Å selge Brewster nå når Thiago kjøpet betales over 4 år er etter min mening ren og skjær idioti. 

Han viste målteft i preseason og på utlån. Så med annet han ønsker å forlate klubben for godt så syns jeg det er dumt å gjøre annet enn å låne han ut denne sesongen.

Skal de på død og liv selge noen kan de selge Wilson, som spiller i en annen litt mer overfylt rolle.

Jeg anser Brewster sitt potensiale som større enn Wilson sitt og han har noen år til gode på Wilson.

Ja, jeg må innrømme at jeg sliter litt med å skjønne meg på det, men med tanke på alt vi har gjort rett på transfer markedet før så må jeg nesten bare stole på Klopp :D 

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (3 timer siden):

Mulig kjøp av Jota fra wolves og ut med Ki-Hoever. Oioi

Har det rablet for Liverpool eller? Trodde Ki-Jana Hoever var relativt god jeg? Men han har kanskje mistet plassen sin i rekken til Williams og Koumetio? Ikke vet jeg.

Et litt uheldig signal utad til talenter om de selger både Brewster og Ki-Hoever. Men Wolverhampton er gode på å utvikle talenter, så om de sikrer seg tilbakekjøps-klausul så er det kanskje greit.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

£41m, opptil £45m, hørtes nesten litt mye ut, men, men..

Jeg har forsåvidt skiftet mening. Leser at Hoever ønsket å dra selv, så da er det greit. Å kunne cashe inn 10x det en da ga for han er jo bare gull. Han selges for £9m, opptil £13.5m. Kjøpt for £900.000.

Visstnok får ikke Wolves mer enn £4.1m over de neste 12 månedene. Hvordan Liverpool klarer å få selgende klubb til å gå med på noe slikt  kan en jo bare lure på.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...