Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prisen er jo latterlig lav. Så lav at den dekkes av salget av Kent, men også så lav at den omtrent betaler seg selv gjennom økt interesse for Liverpool i Japan og Asia generelt.

Og skulle han gå på dunken og ikke være noe tess i Liverpool, så kan vi selge han med en fin fortjeneste til Bournemouth for £15-18m. ?

Lenke til kommentar
Whiteshit skrev (1 time siden):

Ings er strengt tatt verdt prislappen sin. Har vore god i saints.

Ings er jo faktisk god. Det var bare at han passet ikke inn i systemet til Liverpool.

Og basert på hva han har vist, spesielt i det siste, så er nok ikke det det verste kjøpet en kunne gjort for £22m.

Men det forandrer ikke det faktum at Robertson og Shaqiri var noen røverkjøp og Minamino føyer seg fint inn i den rekken.
Jeg liker transferpolitikken til Liverpool. Det er ikke sånn at de bare kjøper billig og er knipne. De kjøper billig når de mener det er rett, samtidig som de ikke er redde for å splashe ut store summer på spillere de mener de trenger.

Lenke til kommentar
Cappo skrev (1 time siden):

Men det forandrer ikke det faktum at Robertson og Shaqiri var noen røverkjøp og Minamino føyer seg fint inn i den rekken.

Enig i at Robertson var et  røverkjøp. Kostet £8m, og er nå blant verdens beste venstrebacker. Med Shqiri visste alle hva som ville komme, og jeg vil ikke si at £13,5m er et røverkjøp for en såpass ustabil backup. Humørspiller.

Litt tidlig å si at Minamino er et røverkjøp før han har spilt en eneste kamp i premier league? Om det ikke skulle gå veien, så ville han ikke være den første til å floppe i PL.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med en prislapp på £7.25 mill så er det ikkje historisk krise om det ikkje skulle gå vegen. Vi har jo som twitterposten lenger opp tilseier solgt "floppane" våre får meir enn det igjen og. Vi kan jo håpe på en nytt asiatisk gjennombrudd ala Son. ?

 

..eg tør likevel ikkje sprette øla før eg ser noko fra offisielt hold.

Lenke til kommentar
Jakobk skrev (9 timer siden):

Enig i at Robertson var et  røverkjøp. Kostet £8m, og er nå blant verdens beste venstrebacker. Med Shqiri visste alle hva som ville komme, og jeg vil ikke si at £13,5m er et røverkjøp for en såpass ustabil backup. Humørspiller.

Litt tidlig å si at Minamino er et røverkjøp før han har spilt en eneste kamp i premier league? Om det ikke skulle gå veien, så ville han ikke være den første til å floppe i PL.

Forsåvidt litt enig med deg angående Shaqiri, men jeg mener pris på han som en backup spiller var grei.

For tidlig? Joda han kan floppe, men til den prisen er det en veldig liten risiko å ta. Det vil heller ikke være noe problem å få igjen pengene en betaler for han ved å selge han til en annen liga igjen om han flopper.

Markedsverdien hans er mye høyere enn de £7.25m han blir kjøpt for. Ihvertfall det dobbelte.

Lenke til kommentar
Jakobk skrev (10 timer siden):

 

Litt tidlig å si at Minamino er et røverkjøp før han har spilt en eneste kamp i premier league? Om det ikke skulle gå veien, så ville han ikke være den første til å floppe i PL.

Til den prisen er han nok røverkjøp. Lav risiko kontra 20mill for en norsk 19år pjokk for eksempel. Vandt til likt system Liverpool spiller og kommer til å betale inn prisen på en uke slik det asiatiske markedet er. Bare se på hvorden det var med Park 

 

Ingenting som kan kalles røverkjøp slik du vinkler det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Danielzu skrev (2 minutter siden):

Ingenting som kan kalles røverkjøp slik du vinkler det. 

Joda, jeg sa jo akkurat at Robertson var et røverkjøp.

Nå tviler jeg ikke på at han kommer til å lykkes, men synes bare det var litt tidlig å selge skinnet før bjørnen hadde krysset den engelske kanal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...