Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på åssen det går med han der retarda brukeren med fotballgudene sine nå. Å se pool løfte cl pokalen må jo være helt forferdelig brutalt for han å vitne til... håper ikke han har funnet fram tauet sitt etter det her.

 

Samme faen. Verdens beste følelse. Grattis til hele poolcampen her❤️❤️

 

YNWA!!

Lenke til kommentar

Satte 200,- på Liverpool-seier i CL før trekningen. Ble nok litt lavere odds etter at motstanderen kom opp av hatten.

 

Rett og slett på sin plass å gratulere. Dere vil helt klart være verdige vinnere av CL i år. Ajax også, forresten. Blir en kul finale dersom Ajax går videre. Dere kan innkassere seieren dersom Spurs vinner.

 

Dette var enkelt å spå. Ble litt rikere i kveld.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gratulerer til Liverpool, en av de tristeste CL-finalene jeg har sett innholdsmessig.

 

Straffen dreper kampen, det at det ikke er straffe etter de ny reglene sier vel sitt om at den er billig. Ikke unaturlig å dirigere slik med armen i forsvar, ballen treffer kroppen og spretter i armen. Jeg ønsker i alle fall den nye regelen veldig velkommen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gratulerer til Liverpool, en av de tristeste CL-finalene jeg har sett innholdsmessig.

 

Straffen dreper kampen, det at det ikke er straffe etter de ny reglene sier vel sitt om at den er billig. Ikke unaturlig å dirigere slik med armen i forsvar, ballen treffer kroppen og spretter i armen. Jeg ønsker i alle fall den nye regelen veldig velkommen.

 

Er du seriøs nå? 1-0 etter 2 minutter og det dreper kamper? Unnskyld meg, men da har du ikke noe i en Champions League finale å gjøre hvis det ikke skal mer til.

Hvor var killer viljen Tottenham viste og kom tilbake etter å ligge under 2-0 til pause?

 

Nå ble vi vel noe bortskjemt med noen forrykende semifinaler som en knapt har sett maken til i nyere tid. Skal være enig i at det var ikke den beste kampen vi kunne hatt. Mange faktorer som nok spilte inn. Varmen, lang oppkjøring, osv.

 

Hjalp ikke at de kastet innpå Harry Kane og Harry Wilks fra start. To som ikke har spilt på over 1 måned.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er du seriøs nå? 1-0 etter 2 minutter og det dreper kamper? Unnskyld meg, men da har du ikke noe i en Champions League finale å gjøre hvis det ikke skal mer til.

Hvor var killer viljen Tottenham viste og kom tilbake etter å ligge under 2-0 til pause?

 

Nå ble vi vel noe bortskjemt med noen forrykende semifinaler som en knapt har sett maken til i nyere tid. Skal være enig i at det var ikke den beste kampen vi kunne hatt. Mange faktorer som nok spilte inn. Varmen, lang oppkjøring, osv.

 

Hjalp ikke at de kastet innpå Harry Kane og Harry Wilks fra start. To som ikke har spilt på over 1 måned.

Det endrer kampbildet totalt, det gjør kampen mye kjedeligere enn den kunne blitt. Ren spekulasjon selvsagt å hevde at den hadde blitt morsommere å se på, men det virker meget sannsynlig.

 

Kane og Wilks var ingen suksess, men tynn stall. Gamblet og tapte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...