Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ber virkelig for at Liverpool ikke topper i tabellen ved sesongslutt, men jeg tror at det må gjerne bli dem.

 

Du vil vel at Liverpool skal ta den fremfor City og Chelsea? Hadde vært surt om Liverpool stoppet trofétørken sin før oss, men dersom vi ikke vinner PL håper jeg Liverpool vinner. Er så deilig å se kjøpelag-filosofien feile.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Where when how? 5-1 kampen scorte han ikke i. Og 2-0 bortetapet tror jeg han heller ikke scorte i sånn rent mattemessig...

Suarez har scoret nok mål for resten av sesongen, what is your point?

 

At han er dårlig? Januzaj er bedre?

 

Jeg bare sa noe som jeg trodde var rett, og Daniel til slutt var enig i at det var rett også. Suarez har ikke scoret ett mål mot topp 4 lag (lag utenfor topp 4 er ikke det jeg snakker om Daniel, uansett om dere er topp 4). Er det så vanskelig å forstå? Sier ikke noe annet. Det er bare fakta.

Lenke til kommentar

 

Jeg ber virkelig for at Liverpool ikke topper i tabellen ved sesongslutt, men jeg tror at det må gjerne bli dem.

 

Du vil vel at Liverpool skal ta den fremfor City og Chelsea? Hadde vært surt om Liverpool stoppet trofétørken sin før oss, men dersom vi ikke vinner PL håper jeg Liverpool vinner. Er så deilig å se kjøpelag-filosofien feile.

Enig. Er så drittlei av kjøpelaga skal kjøpe seg til gull.

Lenke til kommentar

 

Jeg ber virkelig for at Liverpool ikke topper i tabellen ved sesongslutt, men jeg tror at det må gjerne bli dem.

 

Du vil vel at Liverpool skal ta den fremfor City og Chelsea? Hadde vært surt om Liverpool stoppet trofétørken sin før oss, men dersom vi ikke vinner PL håper jeg Liverpool vinner. Er så deilig å se kjøpelag-filosofien feile.

 

Auda noen har ikke følgt med i timen her. Hvilke penger tror du feks Suarez ble kjøpt for? :laugh:

Lenke til kommentar

Dagens lesson for deg fra litt experienced top 4 campaigners:

Vet det er litt uvant for deg Daniel at Liverpool er i bankers topp 4 nå (forståelig) men før denne sesongen når vi har vært der 100 år på rad så pleier vi alltid å snakke om hvor mange mål visse spillere har scoret mot topp 4 lag; og da inkluderer vi bare lag som er plassert enten 1, 2, 3 og 4 (minus vårt eget lag). :p

Sier dette på en vennlig måte altså.

 

Sier ikke at Suarez ikke spiller bra mot de topp 4 lagene altså, bare sånn at det er klart.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

I følge Garth Brooks i BBC har Liverpool 3,1 mål i snitt pr kamp med Flanagan på banen, mens snittet er på 2,1 mål uten samme spiller.

Da er det jo ikke tvil, Flanagan er mannen som må starte hver eneste kamp!! :)

 

Flanagan gjør en grei jobb på backen. Man trenger ikke ha spektakulære spillere overalt på banen. Det er litt som Arbeloa var da han spilte for Liverpool. Solid spiller, men ikke noe mer. Det finnes mye bedre backer i PL enn Flanagan, men hvis han tilpasser seg systemet til BR, og omvendt forsåvidt, så ser det ut til å duge brukbart.

 

 

Ang Suarez, mot gode lag så binder han som regel opp en til to spillere i mange dueller. Det blir det rom av til andre spillere som han utnytte det. Suarez er gull verd på alle mulige måter for Liverpool.

Lenke til kommentar

@tc47:
For å gjøre denne diskusjonen enda mer uinteressant: hva er din definisjon av "topp 4"?
- de lag som til enhver tid er på de fire øverste plassene
- de "gamle" topp 4 (ManU, Chelsea, Arsenal og Liverpool)
- de "nye" topp 4 (ManU, ManC, Chelsea og Arsenal)

- de "enda nyere" topp 4 (ManC, Chelsea, Arsenal og Liverpool)

Endret av indahla
Lenke til kommentar

 

-Were you not a bit nervous, Mata, Rooney and Van Persie aren't exactly your average Premier league players?

 

- Well, when you have to wake up everyday and walk into the training ground to see Luis, Studge and Raheem lacing their boots up - there are very few things that can make you more nervous, as a defender.

 

Godt sagt av Flanagan!

Endret av knipsolini
  • Liker 9
Lenke til kommentar

David Moyes i dag;

 

"- Den største forsikringen er at de (eierne journ.anm.) lar meg fortsette i jobben. Vi diskuterer det aldri, vi snakker bare om framtiden og gjør planer for de kommende årene. Denne klubben er ikke en klubb som jobber kortsiktig. Den jobber for en langsiktig løsning, sier David Moyes."

 

- måtte hans ord være sanne

Lenke til kommentar

Det tar jo tid for nye managere med helt andre filosofier å forme et lag og få det til å prestere.

 

Jeg tror at Moyes får United opp igjen i topp 4 relativt fort. Bare ikke med den troppen de har idag.

Er flere grunner til at jeg mener det. Noen er kanskje ikke gode nok, andre har kanskje ikke noen tillit til/av Moyes, mens noen kanskje er Fergusonisert og derfor ikke fungerer like bra under Moyes.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg ber virkelig for at Liverpool ikke topper i tabellen ved sesongslutt, men jeg tror at det må gjerne bli dem.

 

Du vil vel at Liverpool skal ta den fremfor City og Chelsea? Hadde vært surt om Liverpool stoppet trofétørken sin før oss, men dersom vi ikke vinner PL håper jeg Liverpool vinner. Er så deilig å se kjøpelag-filosofien feile.

 

Auda noen har ikke følgt med i timen her. Hvilke penger tror du feks Suarez ble kjøpt for? :laugh:

 

 

Vel, jeg hadde håpet at de skulle vinne hvis vi ikke klarte det før jula. Men nå har jeg sett mange cocky supportere, de er til og med verre enn ManU-supportere. Danielzu kom inn i flere tråder og gjorde kvalme ting flere ting, det er stas det ja...

 

Jeg savner Toppmeis og hans arroganse, det er alltid morsomt å lese hans arroganse innlegg. Men Liverpool-supporterne her inne sine innlegg? Neppe...

 

 

Ja, jeg vet at jeg skyter min egen fot nå og skaper bråk. Men whatever, skyt meg. Liverpool vinner serien uansett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...