Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Some of those Manchester United players were better than Gerrard in some aspects. Scholes was a better possession player, Giggs a better dribbler. None could match Gerrard's all-around ability, his combination of skill, athleticism, and big-game impact. Scoring goals is the most difficult thing in football. Gerrard has scored 183 for club and country, more than Giggs (181), Scholes (169) or Beckham (146).

 

He's the only player to score in the final of the FA Cup, League Cup, Uefa Cup, and Champions League. He's collected more individual Player of the Year awards than all of the Class of '92 put together

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"- Jose Enrique hadde en kompleks kneskade, og er nå i en prosess med å gjenvinne den siste styrken igjen etter operasjonen, før han kan begynne å trene igjen.

- Jeg vil ikke sette noen eksakte datoer for når disse spillerne vil være tilbake, men jeg håper at vi mot slutten av inneværende måned kan nærme oss å ha Jose, Lucas og Sakho tilbake i spill igjen.

- Det er normalt i en tropp på 25 at man har 3-4 spillere ute med skader om gangen. Vi skulle selvsagt gjerne sett at manageren hadde hatt en fulltallig tropp å velge fra, men dessverre er det flere spillere som har pådratt seg komplekse langtidsskader denne sesongen, og det er da det kan bygge seg opp med flere skader, fordi de gjenværende spillerne må spille hyppigere."

-liverpool.no, Tirsdag 11.02.2014.

 

Skulle gjerne hatt han tilbake. Mange kamper hvor han "stengte" venstresiden. Dog har han sikkert skylden for noen mål imot. Men klart den spilleren jeg vil beholde (i forsvarsrekken), om han blir 100%. Men det er kansje ikke han Ally1987 tenker på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...