Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig statistikk for sesongen 13/14 for å illustrere hvem som filmer og ikke:

 

Adnan Januzjai: 3 gule for filming (5 gule totalt på 870.min)

Luiz Suarez: 0 gule for filming (3 gule totalt på 1348.min)

 

Suarez har virkelig fått en markant holdningsendring. Januzaj har ekstremt mange kort mtp spilletid

(1 pr 90.min i snitt).

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke komme på én gang Suarez har filmet denne sesongen. Bortsett fra den sarkastiske applauderingen av dommerne har Suarez vært en veldig flink gutt denne sesongen.

 

Hallo, husker du ikke mot Chelsea da han overspilte så jævlig når Eto'o satte foten sin i han bare for moro skyld? Det var jo filming til tusen, mhm, ja, det var det, uten tvil.

Lenke til kommentar

De neste 30 dagene vil forme resten av sesongen vår

 

Vi skal spille 7 kamper og skal møte alle typer lag.

 

Desverre tror jeg vi nå får se hvor tynn og svak stall vi har. Januarvinduet ser jo også ut til å gå forbi uten at vi henter noen spillere for førsteellveren.

 

6 ligakamper + FA cup møte mot et lag fra lavere divisjoner.

Stoke B (1p)

Aston Villa H (3p)

Everton H (1p)

WBA H (3p)

Arsenal H (0p)

Fulham B (3p)

 

Med denne poengfangsten så kommer vi til å ligge på 7.plass og ha rundt 4-5p opp til 4.plass og CL 13.feb. Mao akkurat som tidligere år.

 

Stoke kampen i morgen er en meget fin sjanse for Rodgers og gutta å vise at i år er Liverpool å regne med. Videre er det 4p hjemme mot Everton (må vinnes) og Arsenal som må hentes. Vi har desverre ikke råd til noen feilskjær.

 

Jeg tror de kommer hvis vi ikke styrker førsteellveren. I sommer gjorde vi det meget svakt på overgangsmarkedet. Hentet for mye for fremtiden (Ilori/Alberto), styrket for mye i en posisjon (Sakho/Toure/Ilori). Bommet totalt med Moses/Aspas (jeg mener Suso/Borini hadde vært bedre).

 

Håper de neste 30 dagene gir bedre utfall en jeg frykter, nemlig ingen nye spillere inn i ellveren (back og eller def.midt) samt at vi vil ligge min. 4p bak CL plass og 6-7.pl.

 

Hvis vi vinner alle kampene (utopi) og henter en back og def.midt og kanskje en ving så tror jeg på ligagull. Desverre er jeg realist og forventer en kamp for å ta igjen Everton/United/Tottenham i racet om 4.plassen.

Lenke til kommentar

De neste 30 dagene vil forme resten av sesongen vår

 

Vi skal spille 7 kamper og skal møte alle typer lag.

 

Desverre tror jeg vi nå får se hvor tynn og svak stall vi har. Januarvinduet ser jo også ut til å gå forbi uten at vi henter noen spillere for førsteellveren.

 

6 ligakamper + FA cup møte mot et lag fra lavere divisjoner.

Stoke B (1p)

Aston Villa H (3p)

Everton H (1p)

WBA H (3p)

Arsenal H (0p)

Fulham B (3p)

 

 

Strike one!

Lenke til kommentar

Her hadde dere vært i harnisk over dommeren, hvis dette var oss under Fergie. Jamfør Uniteds elendige statistikk med Webb som dommer for øvrig. Benytter anledningen mens vi er søppel og dere er bra til å sette to streker under pisset om at dommerne "avgjør" i enkeltes lags favør. Gode lag får marginer. Og det har dere, fordi dere er bedre enn de fleste dere møter.

 

Blir topp 4 på Pool. City er 3-4x bedre enn neste lag, så de vinner ligaen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...