Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt seriøst skjønner jeg ikke hvorfor Rodgers på død og liv skulle ha inn Mignolet i stedet for Reina. Mignolet hadde en vill start på sesongen og berget mange poeng for oss, men jeg opplever ham ikke som en bedre eller tryggere keeper enn Reina. Dessuten hadde Reina sjarm og publikumstekke uten like. Mignolet virker som en litt småkjip type.

 

Bortkastet å bruke tid og penger på å løse et keeperproblem som ikke eksisterte. Det største problemet vårt var dekning for Reina, og det har vi vel ikke løst enda?

Lenke til kommentar

Det var vel først og fremst det økonomiske aspektet. En ung keeper, omtrent like god, og som krevde under halvparten av lønnen til Reina. Dessuten begynte Reina å gjøre en del tabber de siste sesongene, og skapes en usikkerhet som fort spres til resten av laget om man ikke lenger kan stole på keeperen. Forøvrig det samme argumentet jeg bruker for at Skrtel sannsynligvis ikke er et førstevalg i Liverpool de neste årene.

Lenke til kommentar

Jeg vil bare starte å si at jeg LIKER Reina veldig godt. Som keeper, lagspiller, privatperson og kultfigur.
Men Simon Mignolet er bedre. Han er yngre, tryggere, raskere og generelt bedre enn Reina pdd. Reina har bedre passningsfot og muligens bedre reaksjonsevne, men det er bare så vidt. Simon Var en av de beste keeperne sist sesong, det var ikke Reina.

 

Reina på sitt beste vs Mignolet på sitt beste(aka nå) derimot er en diskusjon jeg kunne sett for meg å diskutere. Den er vrien.

Lenke til kommentar

Det var vel først og fremst det økonomiske aspektet. En ung keeper, omtrent like god, og som krevde under halvparten av lønnen til Reina. Dessuten begynte Reina å gjøre en del tabber de siste sesongene, og skapes en usikkerhet som fort spres til resten av laget om man ikke lenger kan stole på keeperen. Forøvrig det samme argumentet jeg bruker for at Skrtel sannsynligvis ikke er et førstevalg i Liverpool de neste årene.

Har litt følelsen at det var omvendt. Når forsvaret var usikkert, ville Reine gjøre det lille ekstra. Som ofte førte til noe dumt/så veldig dumt ut.

Lenke til kommentar

Bullshit? Jeg skjønte ikke den, men men...

 

Uansett.

1459072_695754867123192_949893050_n.jpg

Leste meg mer opp på FsF, var en kombinert gruppe, trodde det var snakk om kun Liverpoolsupporterne.

Om akkurat de burde ikke gi en slik pris til Suarez etter et år som innholdt dårlige valg av Suarez(spes tanke på kontrakt-tullet i sommer, samt bite-episoden)

Lenke til kommentar

Er ikke kritikk av Mignolet, jeg stiller meg bare uforstående til hvorfor vi skulle bruke relativt mye penger på å hente ny keeper. Reina har hatt et par dårlige sesonger, javel, men han mister jo ikke plutselig alle skillzene av den grunn. Reina har ikke prestert verre enn snittet i laget, og med alle trenerbyttene vi har hatt er det ikke rart at det påvirker prestasjonene.

 

Keepere er litt som fin vin, de blir bedre med årene. Er temmelig sikker på at Reina hadde kommet til å vise seg som en klassekeeper igjen om han hadde fått tillit.. Men nå får vi vel aldri vite det.

Lenke til kommentar

Den dagen speiderteamet vårt finner en ung keeper som har det beste fra Mignolet og ballkontrollen, utspillende og igangsetting til Reina så er det bare å bla frem sjekkheftet, for den keeperen MÅ vi bare ha.

 

Det sagt så er jeg egentlig ganske fornøyd med Mignolet i grunn.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Greit med lojalitet, men det får da være måte på.

Reina var en av de beste keeperne i Premier League, lenge. Men de siste 4 var han knapt god nok for å havne i en top 10 liste over keepere i Premier League..

Det var helt klart det rette valget på sikt å hente ny keeper. Det eneste som ikke var i vater var måten Reina ble behandlet og måten lån-oppholdet trådde frem. Burde blitt vist mye mer respekt for en spiller som har betydd mye for klubben og som strengt tatt fortjener respekt.

 

Men for Liverpool's del så hadde ikke det gnaget liverpool å gi Reina flere sesonger i laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...