Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Mine favorittkamper

1. vs Milan i 05

2. vs United i 09

3. vs Juventus i 05 (siden jeg var der)
4. vs Galatasaray i 04

5. vs West ham i 06

6. vs arsenal i 10(Crouch hat-trick)

7. vs everton i 01 (fowler-episoden)

8. vs Real i 05

9. vs Alaves i 01
10. vs Chelsea i 01\ vs chelsea i 09(4-4 kampen, faen som vi viste spirit i den kampen!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, mye godt der, dog siktet jeg til når vi spilte såpass bra sist? Eggelikør?

 

Mens du er inne på det, 4-4 mot Everton i FA cupen 91 må være høydaren, da det er første kamp jeg husker :xmas:

http://www.youtube.com/watch?v=jt616hEtp38

 

Ye, im old! Husker Uncel Sam og Bush Senior boma Irak v. 1.0 samt at Kong Olav hoppa i penalet. 91 var et hardt år, og jeg gikk i 3 klasse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, mye godt der, dog siktet jeg til når vi spilte såpass bra sist? Eggelikør?

 

Ramset bare opp mine fav.kamper jeg. Eggelikøren er alltid nær vett.

 

Og vi trenger ikke å gå så langt tilbake som 09 for å finne kamper der vi spilte bra. kampen mot Fulham under Kenny var vi særdeles god for eksempel. Wba-kampen i år likeså.

Lenke til kommentar

Harr, hva om City får samme boost av å miste Aguero som vi fikk av å miste Gerrard? ;)

 

Tror vi skal være sjeleglade om vi får med oss ett poeng fra etihad uansett, jeg. Forsvaret vårt er ikke *helt* i vater enda.. :s

Neppe! Aguero har en helt annen rolle og stilling i laget.

 

Vi skal ha 4 poeng på de to bortekampene.

Lenke til kommentar

Forsåvidt sant det Daniel, men Tottenham skal på papiret være et langt bedre lag. Skal ikke glemme de handlet stort da Bale ble solgt.

Gledelig å se vi scorer snitt på 4 i hver kamp de seks siste.

Tottenham så jo ut til å fullstendig å ha glemt å forsterke de bakre rekker. Hjelper ikke med gode offensive spillere når de viser slikt horribelt forsvarsspill som mot Liverpool.

 

Selv får jeg nesten hjerteinfarkt av å se Skrtel og Sakho spille bak der. Greit nok med 1 slik type spiller bak der, men to!? Og skal vi først ha en slik spiller bak der ville jeg valgt Sakho. Da han virker hakket råere og hakket mer komfortabel med ballen.

Håper Agger snart er tilbake, for Rodgers sin spillestil skriker etter Agger bak der.

Lenke til kommentar

Tottenham så jo ut til å fullstendig å ha glemt å forsterke de bakre rekker. Hjelper ikke med gode offensive spillere når de viser slikt horribelt forsvarsspill som mot Liverpool.

 

 

Hei.

4 av våre 5 beste forsvarsspillere var skadet, og vi stilte med en CDM som CB oen en dårlig RB som LB.

 

Den konstellasjoen vi stilte mot dere var, desverre, en skadeskutt og horribel

forsvarsfirer noe vi poengerte til og med før kampen.

 

De gode spillerne er i stallen, de stilte bare ikke fra start i går.

Lenke til kommentar

Hei.

4 av våre 5 beste forsvarsspillere var skadet, og vi stilte med en CDM som CB oen en dårlig RB som LB.

 

Den konstellasjoen vi stilte mot dere var, desverre, en skadeskutt og horribel

forsvarsfirer noe vi poengerte til og med før kampen.

 

De gode spillerne er i stallen, de stilte bare ikke fra start i går.

Det er jo greit nok det, slikt kan skje dessverre. Men jeg vet jo at de dere stilte med kan gjøre en mye bedre jobb enn det de gjorde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...