Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis skuddet ikke hadde retning mot mål, hvordan kan da målet bli hans?

Noen som kjenner reglene på dette?

Ehh.. Det skuddet hadde da vitterlig retning rett mot mål selv om keeper riktignok mest sannsynligvis hadde reddet den.

Jeg syns det i utgangspunktet var rart at han IKKE fikk målet.

 

Noes! Honda har signert for Milan... :(

Vært mye bedre enn Moses og for ikke å snakke om fra et buisness perspektiv med en haug med solgte Liverpool-drakter i Asia.

 

Får håpe vi gjør noen andre lure signeringer da. Sånn type Coutinho/Sturridge signering.

For f.eks Moses har ikke akkurat tatt vare på sjansene han har fått.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Ville vel ha kalt det målet til Suarez for selvmål, men med tanke på hvor mange sjanser han har hatt som "skulle ha vært mål" er det greit nok.

 

Og Honda, hvis han er så god som flere skal ha det til hadde han vel vært i en ordentlig stor klubb for lenge siden uansett? Virker som en slags kulthelt for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja.. Han er da uansett ikke dårligere enn Moses, men selger flere drakter og er free transfer. :p

 

Uansett, jeg aner ikke hvilke navn som er tilgjengelig og som det faktisk er MULIG å hente.

Leser jo på Liverpool.no og der ramser de jo opp det ene urealistiske navnet etter det andre.

 

Hvordan kan det være selvmål? Stakkars spilleren gjør da ikke noe aktivt for å sette den i eget nett.

Den går bare via han.

 

Er det selvmål hver gang en keeper er borti ballen og den forandrer rettning og går i mål til tross for at skuddet allerede har rettning mot mål?

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Jeg synes det er rart at flere klubber ikke har prøvd seg på han det siste halve året, hvis han er en så fantastisk bra deal :tease:

Vel, det kan jo virke som at de hadde en slags prekontrakt på han etter at overgangen gikk i vasken i sommer når CSKA Moskva sin klubbpresident slo seg vrang og kansellerte hele greia.

 

Men nok om det, jeg har egentlig ingen realistiske navn på blokka som jeg ønsker til Liverpool.

 

Uansett, jeg ønsker aller mest at disse såkalte talentene vi har slår gjennom. Men det er vel ikke akkurat spesielt forenelig med å jakte CL-plassering.

Men jeg syns det er synd at de spillerene som anses som de beste talentene i sin posisjon hos Liverpool råtner bort på U21-laget fremfor å bli lånt ut til en Championship eller League One klubb.

Jeg mener, de er jo ikke i nærheten av å få prøve seg på førstelaget.

Det sier meg at de ikke er gode nok og det er helt greit nok. Men hvorfor har vi de da hvis de ikke skal lånes ut for erfaring og ikke skal brukes på førstelaget for erfaring?

 

Er jo ikke akkurat småsummer Liverpool har brukt på slike talenter som bare blir sittende på U21-laget og plutselig ikke er så gode som de trodde når de kjøpte dem.

De siste årene har vi jo brukt nok penger på slike til at vi kunne kjøpt en Coutinho eller Sturridge i stedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...