Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har masser av offensive midtbanespillere, men vi mangler alternativer i den litt dypere rollen.

Vil Henderson fungere der? Selv om jeg nødig vil bruke Moses, så blir Sterling - Coutinho - Ibe litt i det svakeste laget bak Suarez.

 

Håper vi får se McLaughlin og kanskje Pelosi og Yesil også i den FA Cup kampen.

 

Andre enn meg som syns Yesil ligner litt på en yngre Özil? :p

 

Alt for mange unge spillere som er i en alder at enten må de få prøve seg på A-laget (Liga Cup og FA Cup mest sannsynligvis) eller så må de lånes ut slik at Liverpools apparat kan se om det er noe håp for disse spillerene.

Hvis ikke, bli kvitt dem mens de fortsatt anses som talenter og en kan få noe igjen for de.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Gerrard har flest assists i PL sammen med Özil... jeg skjønner ikke hvorfor så mange Liverpool-supportere klager på han. Spesielt ikke når det ikke finnes noen bedre alternativer på benken.

Jeg digger Gerrard. Pasningsfoten hans er faktisk helt latterlig god. Elsker virkelig når han slår en langball som lander akkurat der den skal lande :) .
Lenke til kommentar

Gerrard har flest assists i PL sammen med Özil... jeg skjønner ikke hvorfor så mange Liverpool-supportere klager på han. Spesielt ikke når det ikke finnes noen bedre alternativer på benken.

Fordi han har spilt dårlig, det er så jævlig tydlig at han er sliten, han spiller jo hver enste kamp de siste to sesongene nå. Assistene kommer hovedsaklig fra dødball, og jeg setter virkelig pris på alt han gjør. Han kjører mange krempassninger, men også mange passninger som går direkte til motstanderene.

 

Kjipt at det skjedde akkurat foran Tottenham,city og chelsea-kampene, men et avbrekk vil gjøre han og laget godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi han har spilt dårlig, det er så jævlig tydlig at han er sliten, han spiller jo hver enste kamp de siste to sesongene nå. Assistene kommer hovedsaklig fra dødball, og jeg setter virkelig pris på alt han gjør. Han kjører mange krempassninger, men også mange passninger som går direkte til motstanderene.

 

Kjipt at det skjedde akkurat foran Tottenham,city og chelsea-kampene, men et avbrekk vil gjøre han og laget godt.

Enig. Gerrard burde ikke spille tre kamper på en uke i hvert fall.
Lenke til kommentar

Er Gerrard ute lenge? Alvorlig skade?

I tilfelle betyr det vel at Lucas blir brukt fra start, sammen med Henderson, Coutinho, muligens Sterling og antakelig Allen fra start de neste kampene.

 

Flere alternativer er det vel nesten ikke, som igjen viser hvor nødvendig det er med mer midtbanespillere i Liverpool.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...