Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig fornøyd med at vi vinner. Utrolig viktig. Godt å se Suarez konsentrere seg om fotball. Sturridge var BB. Savner backfireren fra de to første kampene. Føler meg langt tryggere med Kolo/Agger og Johnson.

 

Ikke så fornøyd med duoen Gerrard/Lucas. Håper vi gjør et move i Januar. Reunite Alonso/Gerrard? Med firern Coutinho, Suarez, Moses og Sturridge foran. Noe må skje der føler jeg. Blir litt bedre når Philipe er tilbake tho.

Lenke til kommentar

Blir vell Gerrard og Henderson i bakre midtbane. Gerrard i samme rolle som ellers og Henderson i Lucas-rollen. En rolle han absolutt kan bekle og som jeg tror han kommer til å gjøre bra når han må.

Mulig det blir noen bedre innlegg i kampen også, da Henderson desverre blir for veik på kanten.
Han burde tørre å utfordre mer, samt være mer presiss.

 

Luis Alberto burde få sjansen fra start mot Palace.

Lenke til kommentar

''I'm a changed man''

-Luis Suarez.

 

 

Kan godt hende han går tilbake til gamle synder og ''sydamerikans-tendenser'', men det kommer ikke til å skje med det første. Jeg gidder ivertfall ikke å sitte å vente på at det skjer.

Går somregel en stund mellom episodene, så synes vi kan kose oss med Suarez-spillet enn så lenge.

Ikke riktig å sitte å vente på at han failer. Det kan resten av supportene gjøre.

 

Slik jeg ser det er Suarez antagelivis kun her en sesong til, vil tippe han holder seg i skinnet (fra de virkelige HORRIBLE episodene i det minste).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser for meg at hvis Liverpool klarer Champions League til våren finner Suarez ut at det er Liverpool som er plassen for han.Tror ikke han drar i januar.

Og dersom han drar til våren, får Liverpool så mye penger for han at de kan kjøpe virkelig kvalitet.

 

Synd Zlatan er såpass gammel, for han er garantist av mål, og ikke minst en ligavinner. Har vel vunnet i Nederland, Italia, Spania og Frankrike. Men han kunne godt spilt de siste sesongene sine i Liverpool. Hadde vært moro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...