Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stadionkultur i England er stort sett rimelig dølt. Flaut å se/høre norske LFC-supportere som mest sannsynlig aldri har vært på stadion, men gjennom fabler har hørt at Anfield er det råeste i verden. Og selvsagt den klassiske "bortesupporterne synger ut hjemmesupporterne", som noen nevnte over her.

 

Har veldig lite behov for å se fler matcher på Old Trafford igjen hvertfall (så lenge det ikke er CL). Det neste blir Utd borte mot enten Spurs eller Fulham. Fikk trusler om å bli kasta ut 2 ganger på Old Trafford pga jeg visstnok hadde reist meg opp for mye i løpet av en kamp mot Wolves, haha. Patetisk.

Lenke til kommentar

noen som leste saken om Sterling?

De hadde kranglet, hun hadde forsøkt å ta telefonen hans.

Deretter hadde hun begynt å denge løs på han, mens de kjørte bilen nedover motorveien.

Han svarte med å skubbe til hun, de stoppet bilen (på veien) og fortsatte.

 

Småpen smårips til å være en negresse , men virker å ha temperamentsproblemer.

Lenke til kommentar

Fryktelig kamp. Lagorganiseringen, samspillet og samhandlingen, gutsen og stort sett alt var totalt borte i dag. Fryktlig kamp av Liverpool og jeg håper BR lar spillerne få gjennomgå for denne kampen. Dommeren var heller tipptopp. Jeg syns Southampton vinner fortjent og Liverpool er der de var i fjor, dessverre.

 

Kun Mignolet får godkjent i dag.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...